Aquesta tardor tres cursos millorats: “Pacificar el final”, “Pacificar les organitzacions” i “Pensadores de la pau”

Publicat per en jul. 28, 2016 dins Carrusel, General, Noticies | 0 comments

grandes pensadoras700L’àrea de formació de la Fundació Carta de la Pau ha iniciat un procés de millora de tota l’oferta formativa de l’entitat. Els tres primers cursos online que han passat aquest procés de renovació són: “Pacificar al final”, una de les últimes incorporacions a l’oferta educativa de l’entitat; i dos dels cursos emblemàtics de la casa, “Pacificar les organitzacions” i “Grans pensadores de la pau”.

Els alumnes trobaran el canvi més significatiu en els apunts que deixen de ser transcripcions de les sessions presencials del professorat i passen a ser manuals específics, inèdits i enriquits de cada temàtica.

A més, a part del lliurament dels apunts i els àudios de les sessions, a partir d’ara també s’aposta per la participació tutoritzada de l’alumnat en els fòrums oberts al moodle de la fundació on hi haurà un espai de debat en grup sobre els materials i lectures ofertes, guiatge del curs i propostes d’activitats completàries.

Els tres cursos, les inscripcions pels quals ja estan obertes a la pàgina web de la Fundació Carta de la Pau, que s’ofereixen en nou format per aquesta tardor són:

Pacificar el final: Curs per alleujar els focus d’angoixa de les persones que s’enfronten al final de la seva vida. Professors: Jordi Cussó (President de la Fundació Carta de la Pau) i Francesc Torralba (Catedràtic de Filosofia de la URL). Dates: 17/10/2016-30/11/2016 (6 Mòduls).

Pacificar les organitzacions: Identificar les tensions en una organització així com les claus d’un lideratge ètic. Professor: Francesc Torralba (Catedràtic de Filosofia de la URL). Dates: 17/10/2016 – 05/12/2016 (8 Mòduls).

Grans pensadores de la Pau: La reflexió sobre la pau i l’anàlisi dels textos de diverses filòsofes i pensadores del segle XX (Hannah Arendt, Edith Stein, Maria Zambrano, Simona Weil, etc.). Professor: Francesc Torralba. Dates: 26/09/2016 – 26/12/2016 (7 mòduls).