Benest@r – #107 – Juny – Juliol de 2018

Benest@r – #107 – Juny – Juliol de 2018

Destaquem

Comencem la 27a Escola d’Estiu sobre la perspectiva de gènere

© Diputació de Barcelona La 27a Escola d’Estiu de l’Àrea d’Atenció a les Persones començarà el proper 9 de juliol amb20 accions formatives que incorporen la mirada de gènere en les professions d’atenció a les persones.

L’Escola d’Estiu tindrà lloc del dilluns 9 al divendres 13 de juliol de 2018 a l’Espai Francesca Bonnemaison i s’hi podran trobar cursos amb diferents formats (9 seminaris de 20 hores, 5 tallers de 12 hores i 6 monogràfics de 8 hores).

15è aniversari del projecte “Dinamització de la Gent gran

© Diputació de Barcelona Enguany s’ha celebrat el 15è Aniversari del Projecte de Dinamització de la Gent gran, un programa de la Diputació de Barcelona que ha arribat a 93 municipis de menys de 5.000 habitants i que ha reunit 32.000 persones en els darrers anys.

La Jornada va incloure tallers, activitats i esdeveniments adreçats a les persones grans i al personal tècnic de tot el territori de la demarcació de Barcelona.

Inclusió social i Treball comunitari

Anar a dalt

Completem el desplegament territorial del SIDH

© Diputació de Barcelona

Amb la presentació del punt SIDH de Badalona el passat 5 de juny, el Servei d’Intermediació en Deutes de l’Habitatge ha completat la xifra de 41 punts d’atenció, d’abast municipal, supramunicipal o comarcal, amb els quals es dona servei al conjunt de territori de la demarcació de Barcelona.

Participem al Jurat dels Premis La Confederació

© La Confederació

El dimarts 5 de juny es va lliurar la segona edició dels Premis La Confederació que reconeixen iniciatives de governança democràtica i de transformació́ social portades a terme per entitats del Tercer Sector Social que generen activitat econòmica en l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones.

Formació a professionals del Servei d’Atenció Domicilària en eficiència energètica

© Assist2gether.eu

L’Àrea d’Atenció a les Persones col·labora amb el projecte europeu Assist2gether que aborda la realitat de la pobresa energètica de forma multidimensional.

Santa Perpètua de Mogoda presenta els plans de diversitat funcional i d’inclusió social

© Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

Aquest mes de juny s’ha presentat a Santa Perpètua de Mogoda, en el plenari del Consell Municipal de Benestar Social, el Pla d’Acció del Pla Local d’Inclusió Social (PLIS) i el Pla de Diversitat Funcional.

Infància, Família i Drogues

Anar a dalt

Nova guia per potenciar l’avaluació en el treball en xarxa

© Diputació de Barcelona

L’Àrea d’Atenció de Persones ha elaborat laGuia metodològica per a l’avaluació de les xarxes impulsades per serveis socials per potenciar l’avaluació de les polítiques locals.

La Diputació col·labora amb 3.000 beques de lleure d’estiu per a infants