Càritas denuncia la precarietat laboral a l’skyline de Barcelona

Publicat per en maig 3, 2018 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Càritas denuncia la precarietat laboral a l’skyline de Barcelona
Càritas Diocesana de Barcelona denuncia que tot i l’aparent millora del mercat laboral, les persones més vulnerables segueixen sense poder sortir de la precarietat

Barcelona Siluetes contra la precarietat laboral
*     Amb motiu de l’1 de maig, Dia Internacional de les persones treballadores, Càritas Diocesana de Barcelona denuncia la situació de precarietat laboral amb una acció als búnquers del Carmel. L’organització ha instal·lat siluetes a l’skyline de Barcelona que simbolitzen els col·lectius que més pateixen la precarietat laboral (majors de 55 anys, joves, i mares amb fills) i que resten invisibilitzats respecte els poders públics i la societat
*     El 100% de les persones ateses per Càritas Diocesana de Barcelona estan en situació de precarietat: 8 de cada 10 es troben a l’atur i 2 de cada 10 són treballadors i treballadores pobres
*     La precarietat laboral augmenta: el 50% de les persones que treballen a temps parcial pateix subocupació (voldrien treballar més hores però no troben feina)
[NdP CAT / CAST completa al PDF adjunt]
Al següent enllaç podreu descarregar els materials de l’acció realitzada als búnquers del Carmel. Hi trobareu:
https: //cdn.wetransfer.net/assets/transfer_window/terms_and_conditions-0adc3e44cceb63fdd236bfdc05474db144b03819fee59576fc92418a60633fa6.mp4
Tots els materials poden ser utilitzats pels mitjans de comunicació
citant l’autoria de Càritas Diocesana de Barcelona
*     Vídeo editat per Càritas Diocesana de Barcelona
*     Bruts de càmera
*     Declaracions de Dessirée Garcia, responsable del Programa de Formació i Inserció Laboral de Càritas Diocesana de Barcelona
*     Fotografies de l’acció