CLOENDA DEL PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI

Publicat per en juny 29, 2017 dins Apropa't a Càritas, Carrusel | 0 comments

CLOENDA DEL PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI

20170627_121231

El passat dia 27 de juny, vam fer la cloenda, per segon any consecutiu, del projecte d’acompanyament per part de joves estudiants de l’Escola Pia Santa Anna  a avis de la nostra residència, Torre Llauder,

El President de la residència va lliurar als joves una acreditació que certifica el seu voluntariat. També van rebre l’agraïment per part del personal de la residència i dels avis per les hores viscudes amb ells. S’ha aconseguit crear un vincle molt estret entre els joves i els avis, que tots valoren molt positivament.

A principi de curs, des de Càritas, vam explicar als alumnes de l’Escola Pia que volen fer algun tipus de voluntariat en què consisteix el projecte, alhora que altres organitzacions els oferien altres possibilitats de voluntariat. Després d’uns dies per reflexionar què els interessava més de tota l’oferta, finalment ens van comunicar els estudiants que participarien al projecte Acompanyar un avi.

Van ser finalment dues noies i un noi, tots ells estudiants de 1r curs de batxillerat, els que han participat tots aquests mesos, des del mes de gener fins ara, anant una hora a la setmana a la residència a fer companyia als avis.