Comença el programa d’actes per celebrar els 50 anys de Càritas

Publicat per en abr. 22, 2018 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Comença el programa d’actes per celebrar els 50 anys de Càritas

Càritas de Mataró celebra el seu 50è aniversari. L’entitat treballa des del 1968 per donar suport a persones amb risc d’exclusió social i en els darrers anys, sobretot, amb les persones que més han patit els efectes de la crisi. Per celebrar aquest mig segle de vida s’ha organitzat un programa d’activitats, que han explicat a l’entrevista del Mataró al Dia. Un conjunt de propostes que comença aquest cap de setmana amb “La marxa de Sant Jordi” que organitza a la Unió Excursionista de Catalunya (UEC) en benefici de Càritas. Des de l’organització plantegen dues modalitats de la marxa: una de 12 km i una mica més exigent de 20 km.

Càritas ha organitzat un acte institucional aquest proper dia 27 d’abril a les 8 del vespre al Teatre Monumental. En aquest acte institucional, presentat per la periodista d’aquesta casa Laura Cera, s’hi projectarà un vídeo de l’evolució de Càritas i un concert del Cor Juvenil Rodamón.

Un dels problemes actuals als que s’enfronta Càritas és la cronificació dels efectres de la crisi. L’entitat posa en valor la feina del voluntaris i l’atenció directa a les persones amb necessitats bàsiques.