Comença el tercer any del programa Vitamina (Butlletí novembre)

Publicat per en nov. 29, 2017 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Comença el tercer any del programa Vitamina (Butlletí novembre)

BUTLLETÍ – NOVEMBRE 2017

www.cartadelapau.org / secretaria@cartadelapau.org / @CartaPazONU                         Secretària: C.Modolell, 41. 1º. 08021 Barcelona. T. 934145936

vitamina

Comença el tercer any del projecte “Vitamina. Lideratge ètic i transformació social”

Acaba de començar el tercer any d’aplicació del programa Vitamina, un projecte educatiu de la Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU que té com a missió apoderar adolescents i joves per a que esdevinguin referents positius i líders ètics de processos de transformació social en els seus propis barris i entorns personals…. Llegir més.
Miembros de la FAGIC se forman en el programa VitaminaMembres de la FAGIC es formen en el programa Vitamina

Membres de la FAGIC es formen en el programa Vitamina

Membres de la Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya (FAGIC) de Reus i Tarragona van participar el passat 24 i 25 de novembre a la capital tarrconense a les dues primeres jornades de formació del programa Lideratge Ètic i Transformació Social (LETS), el qual té com a objectiu formar educadors del projecte Vitamina… Llegir més.

L’Obra Social “La Caixa” continua col·laborant amb el programa Vitamina

L’Obra Social “la Caixa” continua col·laborant amb el programa “Vitamina- Lideratge ètic i transformació social”, projecte social de la Fundació Carta de la Pau. Un projecte que té la missió d’apoderar i convertir joves en referents de convivència, motors de canvi i en líders de les seves pròpies comunitats…. Llegir més.
La Carta de la Pau dirigida a l’ONU és un document escrit per un grup de persones amb una gran inquietud pel treball per la pau. Consta d’una introducció, deu punts, una conclusió i una postdata que senyalen uns principis sobre els quals poder construir una pau realista. Pots llegir el text sencer aquí.