El curs ja s’ha acabat!!

Publicat per en juny 29, 2017 dins Centre St. PAU, Proinfància - La Caixa | 0 comments

El curs ja s’ha acabat!!

El passat 21 de Juny, les educadores, els infants i joves de Sant Pau i les seves famílies van celebrar el final de curs a Can Noè, al centre cívic de Rocafonda. Durant la festa els infants i joves van realitzar una sèrie d’actuacions de teatre, dansa, màgia i mímica per a les famílies, i entre actuació i actuació es van passar una sèrie de vídeos que reflectien els millors moments de l’any. Per acabar, les educadores del centre vam ballar el Funky!! La festa va comptar amb una molt bona assistència per part de les famílies i els infants i joves, així com de l’equip de voluntàries del centre, per la qual cosa estem molt satisfetes de com va anar, per bé que una mica entristides pel fet que el curs ja s’hagi acabat.

Finalment volem donar les gràcies al ProInfancia de la Caixa, a Caritas Sant Pau, a la Fundació Pere Tarrés i a tota la gent que ho ha fet possible, educadores, infants, famílies i voluntàries. Bon estiu a Tothom i ens veiem al Setembre!!!

fi