Medicus Mundi Med butlletí desembre 2017

Publicat per en des. 29, 2017 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Medicus Mundi Med butlletí desembre 2017
Butlletí informatiu | Desembre 2017

Estem molt contents d’anunciar que 80/20, el blog de medicusmundi mediterrània, torna a funcionar, una vegada solucionats els problemes tècnics que ens han obligat a tenir-lo congelat durant alguns mesos.
Això també vol dir que tornem a enviar aquest butlletí electrònic amb la recopilació de notícies del blog i altres informacions, als 3.723 subscriptors.

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i feliç any 2018.

Trabajnando-en-Mina
La mineria artesanal és una activitat econòmica cada vegada més important que presenta problemes socials, de salut i medi ambient. continuar llegint
Un any més, i ja van onze, la Mostra de Cinema Salut, Drets, Acció ha apropat els problemes mundials de la salut a un públic variat. continuar llegint
Els estudiants de medicina de la UJI que fan pràctiques amb nosaltres han creat una campanya sorprenent contra la desigualtat en salut…continuar llegint
Aquest mes ha nascut oficialment la Xarxa Sanitària Solidària (RSS) de València, tretze entitats l’objectiu de les quals serà a partir d’ara el de promoure iniciatives que facilitin la formació i la creació d’una consciència crítica en el sector sanitari valencià pel que fa a les causes que provoquen la vulneració del dret a la salut i les desigualtats socials  continuar llegint
Fa 12 anys que treballem amb el Centre de Formació de Salut d’ Inhambane. Recolzem el centre per a que tingui més capacitat de formar professionals de salut en quantitat i qualitat. Aquest juliol es van graduar 30 infermeres de Salut Matern-Infantil. continuar llegint
Agenda d’activitats

T’agrada l’art? Pots veure els cartells del genial Guinovart, inclós el que va fer per medicusmundi, al Museu de L’Hospitalet L’Harmonia fins al 28/01

Aquest Nadal hem llençat una campanya per recaptar fons amb el lema Mou-te contra la desigualtat en salut. T’animem a què et moguis tu també!
Som una associació transparent, responsable i coherent. Fem educació per al desenvolupament i cooperació internacional en salut. Si vols, pots col·laborar amb una donació, associant-te o sent voluntari/a.