Necessitem la teva ajuda!

Publicat per en nov. 30, 2018 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Necessitem la teva ajuda!

Com ja saps, Justícia i Pau, en associació amb altres entitats a Catalunya i la República Democràtica del Congo, està desenvolupant la campanya#ConflictMinerals, mitjançant la qual denunciem la relació entre els conflictes armats i la violació de drets humans amb la fabricació d’aparells electrònics.

En el marc de la campanya volem realitzar un documental, elaborat per GADHOP, una entitat de l’RDC, que expliqui els conflictes i les problemàtiques generades en relació a l’extracció de minerals usats en la fabricació d’aparells electrònics, especialment mòbils. I, alhora, desenvolupar-hi una investigacióque ens permeti establir un canal d’informació estandarditzat amb la població congolesa per tal d’avaluar l’evolució les capacitats d’incidència de la societat civil.

Per poder dur a terme aquestes dues accions necessitem finançament. És per això que et demanem col·laboració. Ajuda’ns amb un donatiu, a través de Goteo.org, i/o fent difusió de la campanya de captació.

Gràcies pel teu suport!

Col·labora
Reenvia aquest e-mail
Copyright © 2018 Justícia i Pau, All rights reserved.
Justícia i Pau Barcelona
C/ Roger de Llúria, 126, 3er 1a