PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI

Publicat per en febr. 21, 2018 dins Apropa't a Càritas, Carrusel | 0 comments

PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI

20180220_173405

Per tercera vegada, hem posat en marxa el projecte d’acompanyament per part de joves estudiants de l’Escola Pia Santa Anna  a avis de la nostra residència, Torre Llauder,

Aquest curs tenim 14 alumnes de 1r curs de batxillerat fent aquest voluntariat.

L’experiència és molt  ben valorada tant pels avis, que ja esperen l’inici del projecte cada any, com pels joves que fan el voluntariat, que són cada vegada més.

Com ja és una tradició, a principi de curs, des de Càritas, vam explicar als alumnes en què consisteix el projecte, alhora que altres organitzacions els ofereixen altres possibilitats de voluntariat, i després d’uns dies per reflexionar què els interessa més de tota l’oferta, finalment ens van comunicar els estudiants que participarien al projecte aquest curs.

Des d’aquest mes de febrer i fins el proper mes de juny, els nois van una hora a la setmana a la residència a fer companyia als avis.

Els estudiants es comprometen a assistir regularment a la residència, i a escoltar i fer companyia a l’avi o àvia que tenen assignat.

Esperem que aquest curs, com els altres anys, s’acabi creant un vincle entre el jove i l’avi que l’experiència ens diu que no fa més que donar satisfacció a ambdós.