PROJECTE MOU-TE A L’INSTITUT THOS I CODINA

Publicat per en nov. 24, 2018 dins Apropa't a Càritas, Carrusel | 0 comments

PROJECTE MOU-TE A L’INSTITUT THOS I CODINA

2018thos2 (1)

Aquest curs els alumnes de 4t curs d’ESO de l’Institut Thos i Codina han començat un projecte experimental pel que des de diverses àrees acadèmiques es treballa a partir d’un fil conductor. En aquest cas el fil conductor és l’estudi de situacions de vulnerabilitat, des del nivell més local fins a l’internacional.

És per això que Càritas Interparroquial de Mataró ha fet una xerrada al grup d’alumnes que treballen l’àrea local, tot explicant-los per a qui treballem i com ho fem.

Dins d’aquest projecte, els alumnes també formaran part, per primera vegada en aquest centre educatiu, del projecte de Servei Comunitari, promogut  pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que ara per ara s’està fent a nivell experimental a la ciutat, i que el curs vinent ja serà obligatori per a tots els alumnes de 3r o 4t curs d’ESO de Catalunya.

Dins d’aquest  projecte, els alumnes de 4t ESO del Thos i Codina faran tots ells una estada de 10 hores fora del seu horari escolar a Càritas de Mataró. En principi dedicaran aquest voluntariat a ajudar-nos en el Gran Recapte, com a voluntaris en els supermercats, i posteriorment aniran a L’Entorn a fer la selecció d’aliments que arribin procedents del Gran Recapte.