RECOLLIDA D’ALIMENTS AL GEM

Publicat per en maig 24, 2018 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

gem

Els alumnes de 6è curs de Primària estan fent un treball d’emprenedoria, gràcies al qual fan recollida de diferents articles destinats a organitzacions no governamentals de Mataró.

La feina està repartida entre diferents grups de 7 o 8 alumnes, que es responsabilitzen de la recollida de cada un dels articles.

Els alumnes que es cuiden de la recollida d’aliments, que finalitzarà a mitjans del mes de juny, han decidit fer-ho arribar a l’espai de L’Entorn que Càritas gestiona, juntament amb l’Ajuntament i Creu Roja.

Amb la idea d’ajudar a la sensibilització dels seus companys d’escola per aconseguir reunir una quantitat important de productes d’alimentació, el passat dia 16 de maig van convidar a Càritas a fer una xerrada a tots els alumnes del seu nivell educatiu perquè els expliquéssim com organitzem la distribució d’aliments i també les tasques que fem, la feina del voluntariat i els recursos amb què comptem.