S’han acabat les tasques de classificació d’aliments del Gran Recapte

Publicat per en gen. 16, 2018 dins Carrusel, Noticies, Recollida d’aliments | 0 comments

S’han acabat les tasques de classificació d’aliments del Gran Recapte

Benvolguts voluntaris i benvolgudes voluntàries,

Bon Any Nou!

Amb molta alegria volem compartir amb tots vosaltres que hem acabat les tasques de classificació de les milers de banyeres rebudes durant la campanya i que gràcies al vostre suport i a la participació de la ciutadania hem assolit una xifra rècord de 4.656 tones d’aliments.
En nom de la Fundació Banc dels Aliments i del nostre equip, us volem agrair l’esforç amb què heu participat a la campanya. El Gran Recapte d’Aliments a Catalunya és possible gràcies al vostre protagonisme i a la vostra solidaritat; el vostre compromís social, mitjançant l’esforç, l’empenta i la il·lusió ha fet novament possible aquesta gran recollida d’aliments.
Vosaltres, no ho oblideu, voluntaris i voluntàries, presents als diferents punts de recollida i de classificació, sou la peça essencial de la campanya.Gràcies de nou per participar en el Gran Recapte, una campanya que no és només del Banc dels Aliments, sinó que és el Gran Recapte de tots els ciutadans de Catalunya.

Fundació Banc dels Aliments

Banc dels Aliments de Barcelona