VISITA D’ALUMNES DE PRIMÀRIA DELS SALESIANS

Publicat per en nov. 20, 2017 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

VISITA D’ALUMNES DE PRIMÀRIA DELS SALESIANS

20171117_104023

El 17 de novembre, 50 alumnes de 6è curs de primàriadel Col·legi dels Salesians han visitat L’Entorn.

A l’espai de reunions de les instal·lacions, els alumnes han seguit les explicacions sobre les tasques que tira endavant Càritas, i molt especialment el que fa referència a la feina que es fa a L’Entorn.

En motiu de la campanya de Nadal de recollida d’aliments d’entre totes les escoles de Mataró, els alumnes dels Salesians demanen de visitar les nostres instal·lacions. D’aquesta manera, els nois i noies entenen millor com ho fem per distribuir els aliments que ells recolliran.

Després de rebre les explicacions dels voluntaris encarregats de L’Entorn, els alumnes han fet moltes preguntes, han visitat el supermercat i el magatzem, i han fet una entrevista als nostres responsables, que mostraran a la resta dels seus companys de l’escola, per poder ajudar a sensibilitzar alumnes i famílies per aconseguir una bona campanya de recollida.