📨 Som les Entitats de Mataró. Coneixe’ns!

Publicat per en juny 8, 2021 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

📨 Som les Entitats de Mataró. Coneixe’ns!
TRET D’INICI DE LA CAMPANYA’SOM LES ENTITATS DE MATARÓ. CONEIXE’NS!’
La campanya ‘Som les Entitats de Mataró. Coneixe’ns’, creada per l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats conjuntament amb un Grup Promotor d’entitats, posa les entitats al centre de totes les mirades, fent-les les veritables protagonistes. L’objectiu principal és posar en valor el teixit associatiu existent a la ciutat, fer visible la gran diversitat de persones que en formen part i animar a participar els mataronins i mataronines a la gran varietat d’entitats existents. Us convidem a visualitzar i compartir les quatre càpsules de vídeo que us presentem a continuació, en les quals en total hi han participat una vuitantena d’entitats de tots els àmbits: cultural, social, esportiu, veïnal, educatiu, etc. La campanya també es podrà visualitzar al carrer, on s’han instal·lat imatges gràfiques en diferents elements com cartells, mupis, autobusos… A més, tot aquest contingut es difondrà per les xarxes socials amb el hashtag #SomEntitatsMataró. (Cliqueu en les imatges per veure els vídeos).Càpsula 1Hi participen: CLUB DEPORTIVO TONBAL, CLUB ESPORTIU FEM ESPORT MATARÓ (C.E. FEM), ASSOCIACIÓ DE PROPIETARIS DEL MONTNEGRE I CORREDOR, FEDERACIÓ CAN FUGAROLAS, SMAP CELÍACS DE CATALUNYA- Delegació de Mataró, ASSOCIACIÓ GRUP D’AJUDA MÚTUA D’AFÀSICS (AMAs), GREMI D’HOSTALERIA I TURISME DE MATARÓ I EL MARESME, EQUIPS DE SUPORT PER A MATARÓ, ASSOCIACIÓ CULTURAL i ESPORTIVA ARQUERA MATARÓ, ASSOCIACIÓ AGROAMBIENTAL TEMPS DE SAÓ, ARMATS DE MATARÓ,ASSOCIACIÓ MEMÒRIA HISTÒRICA, GENT GRAN DE MATARÓ, CLUB ESPORTIU MATARÓ ESCOLA DE FUTBOL, AIKIDO MATARÓ, ASSOCIACIÓ DONES DE CERDANYOLA, ASSOCIACIÓ MATARÓ CAMINA, FUNDACIÓ CAMPANER, FUNDACIÓ EL MARESME PRO PERSONES AMB DISMINUCIÓ PSÍQUICA, CLUB BMX MATARÓ, ASSOCIACIÓ TEA ASPERGER MARESME, CLUB ESPORTIU PLA D’EN BOET, FUNDACIÓ FRIENDS, LLAR NOVA – FUNDACIÓ LLARS AMISTAT CHESHIRE.Càpsula 2Hi participen: ASSOCIACIÓ VEÏNAL DE ROCAFONDA L’ESPERANÇA, CIUTAT JARDÍ, VALLDEIX, CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE MATARÓ, ASSOCIACIÓ AMICS DEL BISBE JOAN GODAYOL, AECC- CATALUNYA CONTRA EL CÀNCER – Punt Comarcal del Maresme, ASSOCIACIÓ MATARÓ LGTBI+, ASSOCIACIÓ PARKINSON MARESME, ASSOCIACIÓ LLETRÍCOLA DE MATARÓ, LA FEIXA, SOCIETAT COOPERATIVA CATALANA LIMITADA, AGRUPAMENT ESCOLTA LA SOCA, ASSOCIACIÓ DE PESSEBRISTES DE MATARÓ, FUNDACIÓN VICENTE FERRER, ASSOCIACIÓ HORTS URBANS BON RECÉS, LABORATORI D’APRENENTATGE CIENTÍFIC ASSOCIACIÓ CULTURAL, ASSOCIACIÓ AIGUAMOLL MÚSICA, ASSOCIACIÓ PER LA CULTURA I LA COHESIO SOCIAL MATARO CULTURAL, SOCIETAT SANT VICENÇ DE PAÜL, CENTRE CATÒLIC DE MATARÓ – SALA CABANYES, ENTITAT FOLKLÒRICA CATALANA DE MATARÓ, ASSOCIACIÓ DE LA PASSIÓ INFANTIL DE MATARÓ, ASSOCIACIÓ DEL VEÏNAT DEL CARRER SANT RAMON, ASSOCIACIÓ DE VEÏNS VIA EUROPA I NOU PARC CENTRAL, CENTRO CULTURAL ROCAFONDA.Càpsula 3Hi participen: CONSORCI NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA – VOLUNTARIAT PER LA LLENGUA, ESPLAI RABADÀ,ASSOCIACIÓ GENT GRAN JAUME TERRADAS, FUNDACIÓ PAU I SOLIDARITAT, ASSOCIACIÓ JAUME PINEDA PER A L’ATENCIÓ DE PRESONERS I LLURS FAMILIARS, DE MATARÓ I COMARCA, ASSOCIACIÓ ÀNIMAL: SOM ÀNIMA ANIMAL, FUNDACIÓ HOSPITAL SANT JAUME I SANTA MAGDALENA, CLUB ESPORTIU FUTSAL MATARÓ, FUNDACIÓ ÀMBIT PREVENCIÓ, CLUB BÀSQUET MARESME BOET MATARÓ 3 VILES, CLUB BILLAR MATARÓ, MOVIMENT EDUCATIU MARESME, ASSOCIACIÓ PÀMBOLI TEATRE, ASSOCIACIÓ LA FORZUDA, ASSOCIACIÓ CULTURAL DE LES ARTS DEL CIRC CRONOPIS.Càpsula 4Hi participen: ASSOCIACIÓ CENTRE DE SUPORT FAMILIAR LA CALMA, AFATRAC- ASSOC. FAMILIARS AFECTATS TRASTORNS CONDUCTA, ASSOCIACIÓ ANIOL SEMPRE AMB UN SOMRIURE, APAE ASSOCIACIÓ DE PROFESSIONALS AUTÒNOMS EUROPEUS, ASSOCIACIÓ CULTURAL DE CERDANYOLA, CLUB DE FÚTBOL SALESIANS-MATARÓ, REEIXIR – ASSOCIACIÓ DE PERSONES AFECTADES PER AGOROFÒBIA I ALTRES TRANSTORNS D’ANSIETAT, ILURO HOQUEI CLUB, MARESME ONCOLÒGIC (ASSOCIACIÓ CONTRA EL CÀNCER), ASSOCIACIÓ DE BARRI CAMÍ DE LA SERRA, ASSOCIACIÓ AKASHA YOGA MATARÓ, PATINATGE ARTÍSTIC MATARÓ, CLUB GIMNÀSTIC MATARÓ, ASSOCIACIÓ D’AJUDA MÚTUA D’IMMIGRANTS A CATALUNYA (AMIC), CLUB JOVENTUT HANDBOL MATARÓ, B-SWIM SCCL, ASSOCIACIÓ SALUT MENTAL MATARÓ I MARESME, FUNDACIÓ FRIENDS.DARRERS DIES PER RESERVAR ENTRADESPER ASSISTIR A L’ACTE ‘RETROBEM-NOS’
Com ja us vam avançar, aquest dissabte, 12 de juny, a les 19 h, tindrà lloc l’acte ‘Retrobem-nos’ a la carpa del Parc Central vell, on es retrà un petit homenatge a la tasca que dueu a terme les entitats mataronines. Aquest darrer any i mig, les associacions, fundacions, clubs esportius, etc. heu demostrat que us heu sabut adaptar a les circumstàncies adverses amb les quals us heu trobat. A causa de la pandèmia, l’activitat associativa s’ha vist minvada i és per això que s’ha ideat un espectacle dedicat a les entitats, on l’actor i cantant Rai Borrell farà passar una bona estona als assistents a través del seu monòleg que inclou la interpretació musical i els tocs d’humor. Les entitats de Mataró hi sou convidades i la reserva d’entrades es pot realitzar clicant a l’enllaç que hi ha a continuació. Les entitats ja no teniu límit d’entrades per sol·licitar, o sigui que podeu demanar les que necessiteu.RESERVAR ENTRADES Un cop reserveu les entrades rebreu un correu de confirmació a l’adreça electrònica que indiqueu. Per qualsevol dubte o aclariment us podeu posar en contacte amb l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats a través del correu electrònic participacio@ajmataro.catOn som
Plaça de Miquel Biada, 5 | Mataró 08301