📩Butllet铆 de l’Ag猫ncia de Suport i Serveis a les Entitats, 5 de febrer de 2021

FORMACI脫 ‘Com millorar la transpar猫ncia de la meva entitat?’L鈥橝g猫ncia de Suport i Serveis a les Entitats de l鈥橝juntament de Matar贸 organitza la formaci贸 “Com millorar la transpar猫ncia de la meva entitat?”. L’objectiu 茅s donar a con猫ixer a les entitats qu猫 茅s la Llei de transpar猫ncia i a qu猫 obliga, aix铆 com donar pautes per millorar la transpar猫ncia tant a nivell econ貌mic com de la comunicaci贸 interna i externa del que realitza la pr貌pia entitat, incidint en la transpar猫ncia com a eina de participaci贸 i comunicaci贸.Dia: dimarts 23 i dijous 25 de febrer de 2021Horari: de 19 a 20.30 h (茅s imprescindible molta puntualitat en la connexi贸)Format online: plataforma TEAMSMaterial: 茅s necessari dispositiu electr貌nic amb c脿mera i micr貌fon.Aquesta formaci贸 est脿 adre莽ada a tots els membres d鈥檈ntitats sense 脿nim de lucre registrades a Matar贸, i a les entitats que estan en proc茅s de creaci贸.  Clica en els enlla莽os per consultar el programa i realitzar la teva inscripci贸: Programa Inscripcions脷LTIMES PLACES ‘Els relleus: com incorporar noves persones a la junta de l鈥檈ntitat’  L’objectiu d’aquesta formaci贸 茅s mostrar els diferents aspectes que cal tenir en compte per dur a terme el proc茅s de relleu en la junta, les claus perqu猫 s’incorporin noves persones amb diversitat de perfils i de compet猫ncies, la import脿ncia de fer un bon trasp脿s, etcDia: dilluns 8 i dimecres 10 de febrerHorari: de 19 a 20.30 h (茅s imprescindible molta puntualitat en la connexi贸)Format online: plataforma TEAMSMaterial: 茅s necessari dispositiu electr貌nic amb c脿mera i micr貌fon.Aquesta formaci贸 est脿 adre莽ada a tots els membres d鈥檈ntitats sense 脿nim de lucre registrades a Matar贸, i a les entitats que estan en proc茅s de creaci贸.  Clica en els enlla莽os per consultar el programa i realitzar la teva inscripci贸: Programa | InscripcionsAfegeix la teva entitat al Banc de recursos compartitUn banc de recursos 茅s un espai on les entitats poden publicar les seves demandes i ofertes de recursos, ja siguin materials (utensilis, objectes, mobiliari, material de so…) o immaterials (coneixements, experteses, habilitats…) 脡s a dir, qu猫 茅s el que necessiten i qu猫 茅s el que ofereixen. Per exemple: L’entitat 1 necessita uns altaveus (demanda), per貌 a la vegada disposa d’un membre de la seva entitat que fa m脿gia (oferta). L’entitat 2 pot deixar els altaveus a l’entitat 1. L’entitat 3 far脿 una celebraci贸 i vol que hi vagi un mag a animar l’acte. Les entitats es posen d’acord, i d’aquesta manera els recursos es comparteixen. Les entitats que desitgin formar part del Banc de recursos compartit han d’escriure a l’Ag猫ncia de Suport i Serveis a les Entitats enviant un email a participacio@ajmataro.cat. Llavors se’ls enviar脿 una invitaci贸 perqu猫 se sumin al taulell de Trello (el programa amb el qual es gestiona el banc de recursos), est脿 allotjat a internet i s’hi accedeix mitjan莽ant una adre莽a web, no cal instal路lar cap programa a l’ordinador.

El taulell de Trello est脿 preparat en columnes perqu猫 quedi clar qu猫 s’ofereix i qu猫 es demana. A m茅s, l’objectiu 茅s que a trav茅s del treball col路laboratiu siguin les pr貌pies entitats les que autogestionin el banc de recursos. L’Ag猫ncia de Suport i Serveis a les Entitats far脿 un seguiment del que s’hi vagi publicant. A continuaci贸 pots veure un v铆deo tutorial que t’ajudar脿 a con猫ixer com funciona el programa Trello per a la gesti贸 del banc de recursos compartit:Actualitzaci贸 de dades de les entitatsLes entitats que encara no hagueu pogut actualitzar les vostres dades rebreu una trucada del personal de l’Ag猫ncia de Suport i Serveis a les Entitats per tal de realitzar aquest tr脿mit.  La campanya d’actualitzaci贸 de dades va comen莽ar al setembre del 2020, amb l’objectiu de posar al dia el Registre Municipal d’Entitats de Matar贸. Es va enviar un correu electr貌nic a totes les entitats de la ciutat perqu猫 realitzessin el tr脿mit online de forma aut貌noma des de casa. A inicis del 2021 s’ha iniciat una campanya de trucades per tal de recordar la import脿ncia de fer aquesta actualitzaci贸 i oferir un acompanyament a les entitats que ho necessitin.  Les entitats que tingueu dificultats per actualitzar les dades online, podeu demanar suport a l’Ag猫ncia de Suport i Serveis a les Entitats a trav茅s del correu electr貌nic participacio@ajmataro.cat.Les obligacions legals i responsabilitats que han de complir les entitats aquest 2021Amb l鈥檈ntrada d鈥檜n nou any, totes les entitats han de seguir complint amb un seguit d鈥檕bligacions legals i responsabilitats per tal d鈥檃ssegurar el correcte funcionament d鈥檃questa i evitar possibles multes o altres incid猫ncies, com el bloqueig de tr脿mits i sol路licituds d鈥檃judes i subvencions. Disposar de les assegurances necess脿ries, tenir el certificat digital o comptar amb uns estatuts adequats al funcionament real de l鈥檈ntitat s贸n nom茅s alguns dels requisits amb els que es trobaran les entitats per al seu bon funcionament. En aquest article de Xarxanet trobareu informaci贸 sobre aquests 脿mbits:Disposar de les assegurances necess脿ries i/o renovar-lesTenir el certificar digital o renovar-loTenir els estatuts adequats al funcionament real de l鈥檈ntitatTenir la junta directiva actualitzada(Font: Xarxanet)Fes arribar aquest butllet铆 als socis i s貌cies de la teva entitatOn som
Pla莽a de Miquel Biada, 5 | Matar贸 08301

Cancel鈥ar Subscripci贸 | Gestionar subscripci贸

Similar Posts

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.