1241.- Matrimoni amb 3 fills menors d’edat …………….
1239 .- Matrimoni tots dos malalts però que nomes cobra una pensió ell. Els ingressos…
Dona sola i sense ingressos, fa demanda de 150€ per pagar un més d’habitació. Actualment es…
Els únics ingressos que hi ha són els del subsidi d’atur del marit, que puja…
1229.- Matrimoni amb una filla amb una malaltia crònica. El pare treballa però li…
Mare soltera amb dos fills, actualment tots dos necessiten portar ulleres i amb els ingressos…
Família nombrosa fa demanda de 250€ per pagar les sortides escolars del seus 4 fills. Bankia…
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries estan sempre actives perquè la web pugui funcionar amb normalitat. Aquestes galetes no són de serveis de tercers, ni de publicitat ni d'anàlisi de visitants. No estem emmagatzemant allà cap dada sensible o personal.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Aquest web utilitza Google Tag Manager per recopilar informació anònima tal com el nombre de visitants de el lloc, o les pàgines més populars.
Deixar aquesta galeta activa ens permet millorar la nostra web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!
Més informació sobre la política de galetes