ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE MATARÓ  (C.I.M)

Publicat per en juny 25, 2019 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE MATARÓ  (C.I.M)

IMG_1636

El proppassat dimecres dia 19, se celebrà en la sala d’actes del Casal de la parròquia de Sant Josep, l’assemblea general Ordinària de Càritas Mataró, amb l’assistència d’una quarantena de persones.

Com a qüestions més importants, cal destacar que s’aprovaren els comptes de resultats del passat exercici i el pressupost pel proper. S’informà a l’Assemblea de l’acció social realitzada i diferents propostes pel proper exercici.

En un altre ordre de coses, el director, senyor Joan Radó, va presentar els membres del nou Consell Directiu i expressà el propòsit de reorganitzar l’estructura de CIM per a guanyar efectivitat. Assenyalà igualment, que des de la Diocesana li havien indicat la necessitat de reformar els estatus de l’Entitat per adequar- los a la legalitat vigent. També exposà la preocupació per la actual situació econòmica i la necessitat de potenciar la captació de recursos. Finalment felicità als voluntaris per la seva necessària, eficaç i desinteressada tasca.

Abans d’acabar la reunió es presentà el programa d’activitats fins a 31 de desembre, de les que destaca: Mataró X Càritas, la conferència del voluntariat i el concert de Nadal.

Mataró 21 de juny 2019