Benest@r març – abril de 2019 – #115

Publicat per en abr. 13, 2019 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Benest@r  març – abril de 2019 – #115

Destaquem

La 28a Escola d’Estiu de l’Àrea d’Atenció a les Persones començarà el proper 8 de juliol amb 21 accions formatives que incorporen com a eix principal, el coneixement i la innovació social en les professions d’atenció a les persones.

L’Escola d’Estiu tindrà lloc del dilluns 8 al divendres 12 de juliol de 2019 a l’Espai Francesca Bonnemaison i es preveuen portar a terme 21 cursos, (9 seminaris de 20 hores, 6 tallers de 12 hores i 6 monogràfics de 8 hores).

Anar a daltInclusió social i Treball comunitari

Programa de Targeta Moneder d’Impacte Social

© Diputació de Barcelona

La Targeta Moneder d’Impacte Social és un projecte que té com a objectiu dotar d’uninstrument nou als ajuts econòmics per a alimentació i productes de primera necessitat, que atorguen els serveis socials municipals dels ens locals a persones vulnerables sense recursos.

SIDH, un servei d’assessorament jurídic sobre habitatge

© Diputació de Barcelona

41 punts acollidors a la demarcació de Barcelona del Servei d’Intermediació en Deute de l’Habitatge, SIDH. Un servei gratuït d’informació, assessorament i intermediació amb les entitats financeres per a persones o famílies que tenen problemes per afrontar els deutes del seu habitatge principal.

Formació en l’estudi de validesa i fiabilitat de l’instrument per a la valoració del risc social, DS-DIBA

© Diputació de Barcelona

Durant el mes de març s’han dut a terme cinc sessions de formació adreçades a més de 200 participants en l’estudi de validesa i fiabilitat de l’instrument per a la valoració del risc social,DS-DIBA .

Nou model d’atenció de l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal del Berguedà

© Diputació de Barcelona

El Consell Comarcal del Berguedà ha finalitzat el treball de redefinició del seu model d’atenció, incorporant la gestió per processosals Serveis Socials Bàsics.

Anar a daltInfància, Família i Drogues

© Fundació Pere Tarrés

El passat 1 d’abril es va celebrar el 1r Congrés Internacional sobre Intervenció socioeducativa amb famílies i infància en situació de vulnerabilitat, amb l’objectiu de posar el focus en els diferents models d’atenció que s’estan duent a terme en l’actualitat per millorar la situació d’aquestes persones.

Autonomia i dependència