Boletí: Benest@r Número de boletí: #119 – Octubre-Novembre de 2019

Boletí: Benest@r Número de boletí: #119 – Octubre-Novembre de 2019

Butlletí Benestar

Nou equip de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar

Lluïsa Moret, Alba Barnusell, Enric LlorcaLluïsa Moret, Alba Barnusell, Enric Llorca

L’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar arrenca el mandat, un cop constituït el ple de la corporació el passat més de juliol.

Obrim aquest butlletí presentant el nou equip, amb la voluntat de poder treballar amb la màxima proximitat els propers quatre anys.

Llegir més.

Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Llobregat, presidirà l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar amb responsabilitat directa en relació a Ciutadania, Benestar Social i Respir.

Com a diputada adjunta per a les polítiques d’Igualtat, s’incorpora a l’equip Alba Barnusell, regidora de Granollers, i com a diputat adjunt per a la Salut Pública i Consum, Enric Llorca, alcalde de Sant Andreu de la Barca.

Teresa Llorens, és la coordinadora de l’Àrea, que gestiona les polítiques que hi estan representades.

Iniciem el mandat, com sempre al servei dels ens locals, entitats i ciutadania, i amb la voluntat de poder construir polítiques públiques sòlides que contribueixin a la igualtat, el benestar i la cohesió social.

Desitgem poder saludar-vos personalment en les diferents activitats i accions que de ben segur començaran amb força aquesta tardor.

Boletín: Benest@r
Número de boletín: #119 – Octubre-Novembre de 2019

Inclusió social i Treball comunitari

© Diputació de Barcelona

La patronal La Confederació del Tercer Sector ha premiat el passat 18 de setembre els projectes de transformació social d’Ilersis i Eduvic, i de governança democràtica d’ECOM i la Federació de Voluntariat Social, i ha reconegut amb una menció especial una iniciativa de la Fundació Espigoladors.

Una resposta coordinada a l’amenaça d’ENDESA

© Diputació de Barcelona

El dimecres 4 de setembre, la Diputació de Barcelona va convocar els alcaldes i alcaldesses de la demarcació per articular una resposta coordinada a les cartes que durant aquest estiu ENDESA ha fet arribar als ajuntaments.

Mapa del serveis de distribució d’aliments

© Fundació Banc d'Aliments

© Fundació Banc d’Aliments

La Diputació de Barcelona en col·laboració amb el Banc dels Aliments i la Fundació Pere Tarrésha desenvolupat un mapa del serveis de distribució d’aliments a la demarcació de Barcelona.

Autonomia i dependència

© La independent

El passat 10 de setembre, l’Agència de notícies amb visió de gènere La Independent va publicar un reportatge sobre el Servei Local de Teleassistència de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona.

Sopar benèfic de la Fundació Oncovallès

© Fundació Oncovallès

La Fundació d’ajuda oncològica-Oncovallèsha celebrat, el divendres 27 de setembre, a l’Hotel Ciutat de Granollers, el 17è sopar benèfic, un acte solidari que permet mantenir els serveis que ofereix la Fundació a malats i familiars de càncer.

Intercanvi de coneixements sobre els serveis de Respir a la Baixa Silèsia

© Diputació de Barcelona

A principis de l’estiu es van realitzar unes jornades d’intercanvi de coneixements sobre els serveis de Respir a la ciutat polonesa de Wrocław (Baixa Silèsia), organitzades per la Fundació “Fundacja Imago”.

El programa Respir present als mitjans de comunicació