Butlletí “El Batec de Càritas” nº 57

Publicat per en oct. 30, 2015 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Butlletí “El Batec de Càritas” nº 57
facebook blog twittet apple store google play google maps
www.caritasbcn.org
Octubre 2015 – Nº 57
L’Escolania de Montserrat canta a favor de les persones refugiades
Les veus dels Escolans de Montserrat van omplir, el passat 16 d’octubre, la majestuosa nau de la Basílica de Santa Maria del Mar per entonar un cant a favor de les persones que han hagut de marxar de casa seva buscant una situació i un context de pau que no tenen en els seus països d’origen. Moltes persones es van sumar a aquesta causa solidària: les 1.200 que van assistir al concert i totes aquelles que van fer aportacions a lafila “0”.
Presentació de l’informe Canvis en l’habitatge i salut en població vulnerable

L’estudi posa de manifest que les persones que viuen situacions de vulnerabilitat, si reben ajuda per millorar les seves condicions de vida i de l’habitatge, experimenten una millora significativa de la salut. [+]
Reportatge sobre la Fundació Formació i Treball

L’entitat vinculada a Càritas fa de pont amb el món laboral: 140 persones en situacions de fragilitat han trobat  feina després de passar pels diferents tallers d’inserció i pels cursos que té la fundació.[+]