[Butlletí JiP] Acomiadem el nostre company, amic i expresident

Publicat per en abr. 29, 2021 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

[Butlletí JiP] Acomiadem el nostre company, amic i expresident
Comiat al nostre amic i expresident, Arcadi OliveresEl passat 9 d’abril ens vam acomiadar del nostre estimat company, amic i expresident, Arcadi Oliveres. Són moltes les persones i comissions de JiP que, davant la impossibilitat d’assistir a la celebració per causa de les restriccions sanitàries, han organitzat diversos actes en el seu record. Hem creat una pàgina que recull tots aquests actes de reconeixement i on també podeu trobar alguns dels textos que es van llegir en el seu comiat, la seva biografia completa i altres continguts relacionats.>>#JusticiaParaHelenaMalenoHem signat el comunicat de suport a l’activista Helena Maleno, defensora de DH i fundadora del col·lectiu Caminando Fronteras, que ha hagut d’abandonar forçosament el Marroc. Us convidem a sumar-vos a la campanya. No podem permetre que es criminalitzi la defensa dels DH.>>Nota de JiP Catalunya davant una vacunació mundialEl passat 17 de març vam fer públic aquest comunicat, elaborat per les comissions de Justícia i Pau de Catalunya, en què demanen garantir un accés equitatiu mundial a les vacunes contra la Covid-19. >>Agenda19:00 Noves tecnologies: Llibertat, control social i desigualtat
Parlarem de l’ús de les noves tecnologies de la comunicació i de com fan possible un perillós control social.>>18:30 Assemblea de Justícia i Pau Barcelona
Enguany tornarem a celebrar l’Assemblea General de l’entitat per vídeoconferència.>>10:00 Trobada catalanobalear de JiP Catalunya
Sota el títol “Estem obligats a no perdre mai l’esperança” convoquem la trobada catalanobalear de JiP, que enguany, a causa de les restriccions sanitàries, serà en format online.>>BreusUtopies reals: construint una nova economia centrada en les persones
Si us vau perdre l’última sessió dels Dilluns dels Drets Humans, us convidem a llegir aquest resum de les quatre ponències. Al final de l’article també trobareu l’enllaç a la gravació de tot l’acte.>>Publicació del llibre “Repensar l’economia a partir de la pandèmia”
Recentment hem publicat aquest llibre que és el segon títol de la col·lecció Oikos, publicada conjuntament amb l’Editorial Claret. En aquesta publicació trobem diverses interpel·lacions per a tothom, ja que el canvi de l’economia que exigeix el Papa Francesc requereix també un canvi en la nostra comprensió del món material en què vivim.>>Decreixement per guanyar qualitat humana i planetària
Joan Surroca i Sens, membre de Justícia i Pau Girona, comparteix amb nosaltres aquest article sobre decreixement que també va ser publicat a El Punt Avui.>>Les religions alcen la veu per la justícia climàtica
El passat 11 de març de 2021 va tenir lloc l’acció climàtica multiconfessional més gran de la història amb més de 400 accions religioses, a 45 països, i amb el suport de més de 250 líders religiosos d’alt nivell. Al post t’expliquem en què va consistir aquesta iniciativa sense precedents.>>Estat d’OpinióJoan Maria Raduà
Pla de recuperació, transformació i resilència: i la justícia social?>>Maria Martín
Una vegada més>>Joan F. López Casasnovas
L’eina de Sant Jordi que venç el dragó>>Àlex Masllorens
Un repte ineludible>>Eduard Ibáñez
Final d’etapa>>COL·LABORACopyright © 2021 Justícia i Pau, All rights reserved.
Vols donar-te de baixa? Fes clic aquí.Justícia i Pau Barcelona
C/ Roger de Llúria, 126, 3er 1a