Butlletí JiP: Presentació documental | Premi Joan Gomis | Exposició Recfugiades

Publicat per en jul. 3, 2019 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Butlletí JiP: Presentació documental | Premi Joan Gomis | Exposició Recfugiades

Número 95 – Juny 2019

Estrena del documental “Kichwa Tembo, el somni d’un tresor amagat”

#CONFLICTMINERALS

Demà dimecres, 3 de juliol, estrenem el documental “Kichwa Tembo, el somni d’un tresor amagat“, que ens parla dels efectes que han tingut les regulacions internacionals en la població local congolesa que viu de l’extracció de minerals de conflicte. També presentarem els resultats de la investigació sobre el comerç actual de minerals de conflicte a l’RDC i els reptes que encarem des d’Europa. T’hi esperem!

XIV Premi Joan Gomis

ÚLTIMS DIES

Només queden dies per tancar la convocatòria del premi de Periodisme Solidari en memòria de la figura de Joan Gomis, expresident de Justícia i Pau. Si coneixeu periodistes que, amb la seva feina, fan visibles persones, institucions o col·lectius que lluiten contra les desigualtats Nord-Sud, la pobresa i l’exclusió social, no dubteu en convidar-los a presentar-se al premi.

“La diferència ens enriqueix, el respecte ens uneixr”

[REC]FUGIADES

[Rec]fugiades 2018-2019 ha finalitzat amb l’elaboració, per part d’uns 80 alumnes del Col·legi Mare de Déu dels Àngels, d’una exposició anomenada “La diferència ens enriqueix, el respecte ens uneix”. Aquesta exposició, que inclou una dotzena de productes artístics, audiovisuals i interactius, té per objectiu fomentar la interculturalitat a la ciutat i promoure l’acollida cap a les persones migrades.

“Nous estils per a la pràctica política”

TROBADA CATALANO-BALEAR DE JIP

El passat 1 de juny vam celebrar la Trobada anual de les comissions de Justícia i Pau de Catalunya i Balears a la ciutat de Terrassa. Fruit d’aquesta trobada es va elaborar el manifest “De la frustració a l’esperança: avançant cap a nous estils i valors en la pràctica política” amb les conclusions de la jornada.
3 JUL. 19.00 – 21.00

“Kichwa Tembo, el somni d’un tresor amagat”. Estrena del documental
Lloc:  Ateneu del Raval (C. de la Reina Amàlia, 3, Barcelona). Més informació
4 i 5 JUL.

Jornades sobre la desobediència civil – Òmnium Cultural
Aquestes jornades, organitzades per Òmnium Cultural, compten amb el suport de la nostra entitat i altres com l’Observatori Desc, FundiPau, Irídia, Novact – Institut Internacional per l’Acció Noviolenta, En Peu de Pau i l’Associació Catalana per a la Defensa dels Drets Humans. Més informació
L’Arcadi com a mirall
Àlex Masllorens. Llegir estat d’opinió
Comptes AETEM (Ajut a Estudiants del Tercer Món) 2018
Des d’AETEM (Ajut a Estudiants del Tercer Món), entitat amb la que Justícia i Pau col·labora, es fan públics els resultats del 2018 en que es mostren les dades sobre transparència i es fa una ressenya sobre la feina del passat curs. Més informació
Copyright © 2019 Justícia i Pau, All rights reserved.
Justícia i Pau Barcelona
C/ Roger de Llúria, 126, 3er 1a
justiciaipau@justiciaipau.org

This email was sent to <<Email Address>>