Butlletí març 2020

First image

Butlletí Informatiu – Març 2020

Quaderns Globals IX: Sarajevo

Qui no ha caminat un dia trist i gris pensant en totes les coses que no tenen sentit. Qui no ha sentit, encara que només sigui un dia, que en realitat, res ho té, especialment la vida, encara que a vegades continuï com si ella també tingués vida pròpia.

Reflexions entorn de la lluita contra la violència de gènere  a Sarajevo… seguir llegint

25 aniversari MM a Moçambic

Ja fa 25 anys que medicusmundi  treballa a Moçambic. Vint anys després,  ens vam adonar que estàvem remant contra corrent. Així és com vam decidir reforçar la nostra estratègia d’enfortiment de l’atenció primària de salut (APS) .

En aquest article expliquem com ha canviat la nostra estratègia des de que arribarem al país. … seguir llegint

Col·labora amb nosaltres

Beach image

Consum conscient d’electrònica

La propera campanya del projecte d’APS a l’INS XXV Olimpíada fomentarà el reciclatge i el consum responsable d’aparells electrònics. Existeix una relació entre la mineria artesanal i els nostres hàbits de consum?… seguir llegint

Beach image

Informe 2019

Ja hem publicat l’Informe 2019 “La salut i la cooperació al desenvolupament i l’acció humanitària”. Es tracta de l’informe de referència sobre salut i cooperació, i aquesta edició corrobora que, a Espanya, la cooperació no gaudeix precisament de bona salut… seguir llegint

Segueix-nos a les xarxes socials

Dia Mundial de la Salut a Castelló

Les entitats que formem part de la Xarxa Sanitària Solidària de Castelló hem organitzat per al 4 d’abril diverses activitats amb el tema “Salut i canvi climàtic”. Aníma’t a participar! … seguir llegint

Construye valores torna a les escoles!

Per tercer any consecutiu comencem una nova temporada del Projecte educatiu de medicusmundi mediterrània i Robotix Castelló, que té l’objectiu de formar ciutadania compromesa amb els drets humans … seguir llegint

III Concurs de Fotografía

Termini fins el 7 de març | LLoc de l’exposició: Plaza Huerto Sogueros. Castelló | Entrada gratuïta

Xerrada “Mineria artesanal”

19 /03/2020 a les 19h | Lloc: C.Cívic Can Deu, Plaça de la Concòrdia 13, Barcelona | Entrada gratuïta

V Jornades RSS

4 d’abril de 10:30 a 14:30h | Tema: Salut i canvi climàtic, Lloc: Plaza Huerto Sogueros. Castelló | Entrada gratuïta

Assemblea MM Mediterrània

25/04/2020 a les 10h | Lloc: Lafede, C. de les Tàpies 1-3, Barcelona | Entrada per a persones sòcies de l’entitat.

Som una associació transparent, responsable i coherent. Fem educació per al desenvolupament i cooperació internacional en salut.

D’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades, t’informem que les dades personals utilitzades per a l’enviament de la present informació formen part d’un fitxer de gestió de la comunicació de titularitat de Medicus Mundi Mediterrània, la finalitat del qual és la difusió dels nostres butlletins de noticies, informació d’activitats i publicacions. Igualment, restes informat de la possibilitat d’exercir el teu dret d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació del tractament i portabilitat de les teves dades, adreçant la teva sol·licitud, degudament identificada, a Medicus Mundi Mediterrània, C/ Pau Alsina, 112, 1r Edifici Pòdium, 08024 Barcelona o per email a mediterrania@medicusmundi.es. Més informació a la política de privadesa.

Si vols deixar de rebre aquest butlletí, envía un email amb l’assumpte “BAIXA BUTLLETÍ” a mediterrania@medicusmundi.es

Si t’han reenviat aquest butlletí i vols rebre’l de manera periòdica, subscriu-t’hi aquí