Butlletí Pont Solidari núm. 93 – Banc de Recursos

Capçalera butlletí 93Accions d’incidència política
a Barcelona i Madrid
La tasca de Banc de Recursos a favor de la reutilització i l’aprofitament alimentari comprèn també accions de sensibilització i impuls a la transformació social. En aquest sentit, darrerament hem participat en dos importants actes d’incidència política davant els governs català i espanyol.Llei de Residus a Catalunyafoto2.jpg Llei d’aprofitament a Espanyafoto1.jpgNetworking sobre reutilització en el marc dels SGA La directora de Banc de Recursos, Rosaura Serentill, va participar el 28 de juny a Barcelona al networking La reutilització en el marc dels sistemes de gestió ambiental organitzat pel Club EMAS; el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural; i Subtract Interreg Europe.
Continuar llegint Networking sobre reutilitzacióAprofitament alimentari a l'Hospital de Bellvitge Conveni amb l’Hospital de BellvitgeReplicant l’experiència iniciada a Can Ruti, el Pont Alimentari va signar a l’estiu un conveni amb l’Hospital de Bellvitge per aprofitar els excedents que es generen al centre sanitari i derivar-los a Fundació La Vinya i Fundació Àurea.
Continuar llegintDonacions de mobiliariEl Pont Solidari va gestionar durant el segon quadrimestre de 2022 a Barcelona les següents donacions de mobiliari:Towa Pharmaceutical EuropeAgbarKigo Rental SystemsDonació Kigo Donació TowaEquip SIOL Fundació Viver de Bell-lloc     PERSPECTIVA  Chantal Gutierrez, Responsable de Comunicació i Captació de Fons de la Fundació Viver de Bell-lloc“El sistema de Banc de Recursos és pràctic i àgil i ens permet rendibilitzar els nostres recursos”ALTRES NOTÍCIES:3a sessió del Comitè de Profit a BarcelonaLlits articulats i cadires de rodes per al Centre Borja de Sant CugatDonació al Banc dels Aliments de LleidaDefunció dels voluntaris Ruth Cantero i Miquel DolcetFes-te teamer de Banc de RecursosFes-te soci/a o fes un donatiu puntualSigues voluntari/a
Fundació Banc de Recursos – C/Gran de Gràcia, 167, Pral. 2a – 08012 BarcelonaEn compliment del que disposa la Protecció de Dades, per a l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seves dades personals, continguts en les nostres condicions de protecció de dades, només ha de respondre a aquest missatge indicant el seu email a l’assumpte, o bé a través de l’enviament d’un correu ordinari a l’adreça: comunicacio@bancderecursos.org. Si desitja donar-se de baixa també pot fer clic aquí

Entrada similar