CAMPANYA DE NADAL AL COL•LEGI SANT JOSEP

Publicat per en nov. 6, 2020 dins Apropa't a Càritas, Carrusel, Noticies | 0 comments

CAMPANYA DE NADAL AL COL•LEGI SANT JOSEP

Els dies 3 i 4 de novembre, el Col·legi Sant Josep ens va convidar a fer unes xerrades als alumnes de 4t d’ESO.

El col·legi vol participar a la campanya de recollida d’aliments que cada any organitzem  amb les escoles de Mataró de cara a Nadal, i aquest curs seran els seus propis alumnes, els de 4t curs de Secundària, els que informin i sensibilitzin la resta de companys del col·legi, per aconseguir molts kilos de menjar per a Càritas.

A les xerrades vam explicar totes les tasques que fa Càritas de Mataró, però molt especialment enfocades a donar a conèixer les necessitats que tenim d’aliments i què és el que farem amb el que recollim al seu col·legi.

Ara aquests nois i noies s’organitzaran per fer arribar tota aquesta informació a la resta de companys i a les famílies, dins del projecte de Servei comunitari que estan fent dins del propi recinte escolar.

El Servei comunitari és un voluntariat que han de fer els alumnes de 3r o 4t d’ESO, com a part del seu currículum acadèmic, pel que dediquen unes hores del seu temps a fer activitats en favor de la comunitat.

Els desitgem molt d’èxit amb la seva campanya!col.santjosep2-1