” COM SE SENT LA PERSONA PRIVADA DE LLIBERTAT ?

Publicat per en set. 24, 2015 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

” COM SE SENT LA  PERSONA PRIVADA DE LLIBERTAT ?
presos
Els que duem a terme la pastoral a les presons  de l’Arxiprestat de Mataró  , L’Associació Jaume Pineda, celebrarà la festa de la Mercè a les Parròquies de Dosrrius i Canyamars  el proper dia 27, a  les Eucaristies de 2/4 de 10 i les 12 hores,  a fi  d’explicar el treball que s’està fent,  un voluntari   parlarà  també  de la seva experiència .
 El mateix dia a totes les parròquies de  l’arxiprestat es farà la col·lecta, una ajuda necessària per cobrir les necessitats que  tenim,  com son desplaçaments  als Centres  Penitenciaris, ajuts a les famílies,   alguns interns que no tenen  ningú a l’exterior,  materials per les activitats,  entre altres coses.
Agrairem de tot cor la seva ajuda,  entre tots farem possible,  tirar endavant aquesta tasca  tant necessària, perquè aquestes persones  puguin  mantenir  la esperança per petita  que sigui,   que un dia es podran  integrar a la societat  i viure una vida digna.