Concert pro-Càritas, dissabte 28 de Maig – Església Hospital Sant Jaume 19,30 hores

L’objectiu de la jornada és compartir experiències des de diversos enfocaments per tal de reflexionar…
Els nens i nenes de 5è i 6è de primària del reforç educatiu estan participant…
“Hem rebut de l’empresa mataronina, Studi Inmobiliaria, una nova donació. Es composa de un assortit…
Es4xXoTDtR3w1o3biTsBtnebBGZtAgUWC57yDb7L1Jb/folder/s8bLXpHuQgOrtotMo2mANw/Q1fk17zHTTCc9kjFRrBXMA?_encoding=UTF8&*Version*=1&*entries*=0&mgh=1
Invitación a la conferencia online sobre educación y cultura de la PazEl Viernes 21 de enero…
…….Conferència a càrrec del Pare Manel amb la col·laboració de Joan Comellas Cartell Pare Manel…
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries estan sempre actives perquè la web pugui funcionar amb normalitat. Aquestes galetes no són de serveis de tercers, ni de publicitat ni d'anàlisi de visitants. No estem emmagatzemant allà cap dada sensible o personal.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Aquest web utilitza Google Tag Manager per recopilar informació anònima tal com el nombre de visitants de el lloc, o les pàgines més populars.
Deixar aquesta galeta activa ens permet millorar la nostra web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!
Més informació sobre la política de galetes