DONATIUS DEL COL·LEGI COR DE MARIA

Publicat per en juny 8, 2015 dins Apropa't a Càritas, Carrusel | 0 comments

DONATIUS DEL COL·LEGI COR DE MARIA

donatiu C.M

El Col·legi Cor de Maria va celebrar, per sisè any consecutiu, el passat 11 d’abril, un concert solidari.

Sota la direcció de la professora de música del col·legi, Maria Salicrú-Maltas, el Grup solidari i cooperatiu, format per 100 alumnes,  va oferir un concert, preparat en hores fora de l’horari lectiu, demostrant com amb esforç i dedicació es poden aconseguir bones fites i com amb aquest esforç i dedicació es pot ajudar als altres.

Cada any, els espectadors del concert, direcció i professorat del col·legi, famílies, representants de l’Ajuntament i voluntaris i la direcció de Càritas aprofiten l’esdeveniment per fer aportacions de diners que són destinats a Càritas.

A finals de maig hi va haver l’acte d’entrega d’aquests diners a Càritas. Una representació dels alumnes del col·legi van lliurar al director de Càritas, Sr. Antoni Vilà, els diners recollits al concert. Van ser  621 €.

També els alumnes que han fet la catequesi de preparació per la Primera Comunió van fer entrega dels diners que han recollit,  557,58  €.

El director de Càritas va agrair, en nom de la nostra entitat, la generositat i compromís social d’aquests joves, que ens permet seguir ajudant a qui més ho necessita.