Publicat per en maig 5, 2015 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Forma’t professionalment i creix personalment amb la Fundació Pere Tarrés.

Posa’t en el seu lloc: les persones en situació de dependència et necessiten tant en el seu domicili com si són usuaris d’una institució. Tu pots ser clau per tal que  mantinguin i millorin la seva qualitat de vida. Aprendràs a realitzar activitats assistencials, no sanitàries, psicosocials i de suport a la gestió domèstica; aplicaràs mesures i normes de prevenció i seguretat i sabràs derivar-les a altres serveis quan sigui necessari.

Forma’t professionalment i creix personalment amb la Fundació Pere Tarrés.

Per què estudiar aquest cicle amb nosaltres?

Formació dual: d’acord amb les places disponibles, el segon any compaginaràs la formació al centre amb la formació en una entitat o empresa del sector, amb un contracte o beca, on desenvoluparàs el teu potencial professional, aprendràs en situacions reals de treball i adquirir experiència professional.

Pràctiques: la Fundació Pere Tarrés té acords de col·laboració amb més de 830 entitats i organitzacions publiques i privades referents en el sector, i més de 60 federacions i xarxes d’entitats socials i educatives.

Borsa de treball i orientació professional: servei adreçat a alumnes i ex-alumnes que té com a objectiu afavorir la seva contractació a les entitats/empreses del sector. Tindràs accés prioritari a ofertes de feina, facilitat de contacte amb el món empresarial, coneixement de tècniques de recerca de feina, millora del currículum i de la carta de presentació.

Flexibilitat i reconeixement: aprofitem les oportunitats del sistema de la formació professional per a facilitar la teva formació (semipresencialitat, assessorament i reconeixement de l’experiència i formació,…) Si tens els Certificats de Professionalitat d’institucions, teleassistència o domicili, et convalidem mòduls formatius.