FUNDACIÓ CARTA DE LA PAU DIRIGIDA A L’ONU

tallers

La Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU (www.cartadelapau.org), creada a Barcelona l’any 1993, té com a principal finalitat pacificar entorns i construir espais de convivència i pau, amb la convicció que sense ressentiments, des de la llibertat, les evidències i l’amistat es pot construir la pau. CONTACTE Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU C/ Modolell, 41 08021 Barcelona formacio@cartadelapau.org Telf: 93 414 59 36 La Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU ofereix tallers específics sobre construcció de convivència i pau per a joves destinats a escoles i instituts, així com a qualsevol entitat vinculada amb l’educació. Els tallers, dividits en quatre temàtiques diferents, tenen com a objectiu sensibilitzar i apoderar els participants d’eines per a la construcció de la pau, i demostrar que tots podem i hem de ser constructors de convivència en el nostre àmbit més immediat, des de la família al barri, l’escola, l’associació o la ciutat, entre d’altres. Cada taller, d’una durada de dues hores, està pensat per realitzar-se en grups de 25 estudiants. Des de la Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU oferim, també, la possibilitat d’adaptar aquests tallers en format més ampli, així com dissenyar paquets de tallers segons com més pugui convenir al centre. A continuació presentem el programa educatiu, on podreu trobar tallers i recursos pedagògics per a treballar, experimentar i fer reflexionar als i les joves participants del vostre centre educatiu. Esperem que us sigui útil! Requeriments Es necessita un espai (aula àmplia o sala d’actes), ordinador, connexió a Internet, so, projector i pantalla o pissarra digital

Entrada similar