GESTIÓ DE LA PANDÈMIA

Publicat per en març 27, 2021 dins Carrusel, Noticies, Torre Lauder | 0 comments

GESTIÓ DE LA PANDÈMIA

L’últim any ha estat molt complicat a la nostra residència a causa del coronavirus.

Gràcies a la gestió d’una gran professionalitat de les nostres treballadores, cap dels nostres residents ha patit la malaltia. Però ha tingut un gran cost psicològic a causa de l’aïllament al que s’han vist sotmesos. En un any, tan sols en un petit  període a l’estiu van poder fer petites sortides acompanyats d’un voluntari de Càritas, que els va permetre poder trepitjar carrer. Posteriorment es van haver de tornar a confinar fins aquest mes de març.

Sortosament tots els residents han rebut ja les dues dosis de la vacuna i ara ja poden tornar a sortir a passejar amb familiars o altra cop amb el voluntari de Càritas que fa aquesta gran tasca d’acompanyament.

El comportament dels nostres residents al llarg de tots aquests mesos ha estat meravellós. Més si pensem que algunes de les nostres treballadores sí que han patit la malaltia i això ha obligat els avis a passar dues vegades per confinament dins de la seva habitació, fet que encara feia més difícil la situació.

Sortosament, ja som residència verda, el que significa que les portes han quedat obertes per entrades i sortides dels residents.