EL GRAN RECAPTE I LES ESCOLES

Publicat per en des. 18, 2019 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

EL GRAN RECAPTE I LES ESCOLES

Per poder fer front al repte del Gran Recapte dels passats dies 22 i 23 de novembre, Càritas ha treballat conjuntament amb diverses escoles i instituts de la ciutat en la implantació del servei comunitari. En cursos anteriors el voluntariat es feia a nivell experimental amb alguns centres educatius interessats a començar a posar en pràctica aquest voluntariat.

Aquest curs el servei comunitari ja té caràcter obligatori per a tots els estudiants del país, pel que alumnes de 3r o 4t curs d’ESO han de fer 10 hores de voluntariat a qualsevol entitats sense ànim de lucre.

Vam acordar amb 4 escoles, que ja ens havien ajudat en cursos anteriors, que ens donarien el seu suport per poder fer front a la feina de recollida d’aliments als supermercats i de seleccionar els aliments que ens anessin arribant al magatzem des dels supermercats.

La feina de selecció al magatzem de l’Entorn es va allargar del 25 de novembre al 5 de desembre.

Hi van participar un total de 62 alumnes procedents dels instituts Damià Campeny, Laia l’Arquera, Thos i Codina i el col·legi Cor de Maria.

La selecció es va fer sobre 78 tones d’aliments.

20191204_120705