El Gran Recapte supera en 15.000 quilos la recollida d’aliments del 2015

El Gran Recapte 2016 supera les xifres de l'any passat

Anna Gual

El Gran Recapte al Maresme supera les xifres de l’any passat i passa dels 255mil quilos d’aliments recollits als 280mil. Unes xifres que ha fet públiques avui la delegació del Banc dels Aliments al Maresme, que també ha volgut agrair la solidaritat de tots els qui hi han participat. També afirmen que els donants han estat molt fidels alhora d’aportar els productes específics que es demanaven: oli, llet, conserves de peix o menjar per a nadons, tot i que resulten més costosos que altres tipus de d’aliments. En total han estat 123 els punts de recollida que han funcionat al Maresme en aquesta edició Gran Recapte, set menys dels previstos inicialment. En aquest sentit la falta de voluntariat va ser un tema que va fer patir a l’organització fins al final, tot i que la última crida va acabar donant els seus fruits. Escoltem a Núria Masafrets, secretaria de comunicació del Gran Recapte al Maresme.

Els aliments ja es troben a hores d’ara repartits entre totes les entitats beneficiaries, que són unes 25 entre tota la comarca. El repartiment al Maresme s’ha fet de forma directa des del magatzem del que ha pogut disposar el Banc dels Aliments, durant aquests dies, al Carrer Capmany de Mataró. Es calcula que  unes 12 mil persones seran les receptores finals d’aquests productes, un xifra molt similar a la de l’any passat.

Tot el que es recull amb aquest Gran Recapte representa el 20% aproximadament del que distribueix el Banc dels Aliments al llarg de tot l’any.

Entrada similar