GRUP TERCER MÓN MATARÓ : VINT- I – CINC ANYS DE COOPERACIÓ I DE SOLIDARITAT

niños jugando
Fa ara exactament vint-i-cinc anys, el Grup Tercer Món Mataró va començar la seva existència. Durant tot aquest temps hem estat fidels als nostres principis i als nostres objectius, tot i que hem anat canviant de formes d’actuació i de maneres de ser presents a la ciutat.

Com és lògic estem joiosos per poder celebrar aquests vint – i – cinc anys i et convidem a participar d’ alguna manera en els actes que hem previst per a aquestes dates immediates. Senzills de forma, però sentits de fons.

Són aquests :

·        Avui dissabte 7 de març, a les 6 de la tarda, quedarà inaugurada l’ Exposició Retrospectiva de la nostra història, al local del costat del Col.legi del Cor de Maria. L’ exposició quedarà oberta fins el cap de setmana següent. Els dissabtes 7 i 14 s’ oferiria un tast de cafè o de xocolata de Comerç Just, a tots els vianants. També l’ altre dissabte 21 es faria el mateix al carrer de Sant Josep, aprofitant la festa del titular del carrer i de la Parròquia.

·         El dimecres 25, a les 8 del vespre i al local de la Peixateria, xerrada – col.loqui amb l’ amic Jordi Planas, promotor de l’ Agenda Llatinoamericana. El tema d’ aquesta xerrada seria  “La lluita contra el subdesenvolupament, un compromís actual de la nostra vida”.
Posterior sopar, al mateix local de la Cafeteria “La Selva”, obert a tothom, prèvia inscripció.

Es preparen altres actes que tindran també especials referències a aquests vint-i-cinc anys d’ història, com l’ Assemblea d’ Associats Ordinària del dilluns 13 d’abril; la directa participació de l’ Entitat a la Festa del Comerç Just i de la Banca Ètica, del dissabte 23 de maig a la Plaça de Santa Anna;  etc… dels que continuarem   parlant en properes ocasions.

Esperem la teva participació !.

Mataró, 7 de març del 2015.

FUNDACIÓ GRUP TERCER MÓN-MATARÓ

Entrada similar