Jornada Mundial de la Pau- diumenge 15 de gener a les 11,30 hores

Estem ja al mes d’Agost i a Càritas Interparróquial de Mataró hem treballat molt aquests…
Consulta la newsletter al navegador ANTONIO, sabies que 1 de cada 3 persones es troben en…
ASSOCIACIÓ CLUB DE FUTBOL DE MATARÓ. El 8 de Desembre de 2013, 22º Torneig de…
Bon dia, Et volem fer arribar aquest document, elaborat per les comissions i associacions de…
En ha deixat MARIA ROSER GUSI GUIXERAS, voluntaria i amiga de tots nosaltres. En el…
www.cartadelapau.org / secretaria@cartadelapau.org / @CartaPazONU …
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries estan sempre actives perquè la web pugui funcionar amb normalitat. Aquestes galetes no són de serveis de tercers, ni de publicitat ni d'anàlisi de visitants. No estem emmagatzemant allà cap dada sensible o personal.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Aquest web utilitza Google Tag Manager per recopilar informació anònima tal com el nombre de visitants de el lloc, o les pàgines més populars.
Deixar aquesta galeta activa ens permet millorar la nostra web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!
Més informació sobre la política de galetes