L’AFAM recapta 18.000€ nets amb ‘Mataró Camina per l’Alzhèimer’

Publicat per en nov. 4, 2015 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

L’AFAM recapta 18.000€ nets amb ‘Mataró Camina per l’Alzhèimer’

Dm, 03/11/2015 – 09:22 |  Elisabet Solsona

La recaptació definitiva de “Mataró Camina per l’Alzhèimer”, un cop comptabilitzades les despeses d’organització de la caminada, ha estat de pràcticament 18.000 euros. L’Associació de Familiars de Malalts d’Alzhèimer destinarà aquests diners a aquelles famílies amb menys recursos que pateixen directament o indirecta els efectes d’aquesta malaltia degenerativa. Un dels organitzadors de la caminada solidària, Juan Antonio Ciller, i també la presidenta de l’AFAM, Maria Àngels Fradera, expliquen que estan molt satisfets malgrat la recaptació definitiva sigui 1000 euros inferior a l’any passat.

El lliurament del xec, amb un valor de 17.862€, va tenir lloc aquest divendres a l’Hotel Atenea de Mataró. Un acte que va comptar amb la presència de l’alcalde, David Bote, que va subratllar que la quantitat recaptada mostra un cop més la solidaritat dels mataronins.

Més de 4.100 persones van participar a la vuitena caminada per l’Alzhèimer. Juvé i Camps i La Caixa són patrocinadors de la caminada.