En l’educació, igualtat d’oportunitats

En l’educació, igualtat d’oportunitats

Capçalera

Hola, com estàs?

Esperem que tant tu com la teva família estigueu bé.

Aquests dies ja tornem a escoltar els típics anuncis de la “tornada a l’escola”. I és que està a punt de començar un nou curs acadèmic: un any escolar diferent marcat per la incertesa de la situació. Ens preguntem: com serà aquest curs? Els infants tornaran a l’escola? Continuaran amb les classes online?

Segur que, tot i aquestes preguntes, els nens i nenes que coneixes ja tenen a punt els materials i les eines tecnològiques necessàries per afrontar aquest nou repte acadèmic. Però això, per desgràcia, no passa a totes les famílies.

Aquesta crisi provocada per la pandèmia ha demostrat, un cop més, que en l’àmbit educatiu també es generen desigualtats. De fet, durant el confinament, 1 de cada 3 famílies han estat incapaces de seguir el ritme marcat pels centres educatius per manca de mitjans.

La Laura, el Nelson, la Martina o el Mario són només alguns dels infants que, tot i tenir il·lusió per començar el curs, no podran fer-ho en les mateixes condicions que els seus companys de classe ja que les seves famílies no disposen d’ingressos econòmics suficients per comprar-los llibres, material escolar o un dispositiu des del qual seguir les classes telemàtiques.

Entre tots, podem canviar aquesta situació. Ajuda’ns a aconseguir 9.750€ perquè els infants que atenem puguin disposar de tot el material i eines necessàries per afrontar aquest nou curs escolar.

Col·labora i regala educació. El teu donatiu es convertirà en un paquet educatiu que rebrà un infant en situació de vulnerabilitat.

Ajuda’ns a aconseguir que, aquest curs, els infants que atenem tinguin les mateixes oportunitats acadèmiques que els seus companys de classe.