Les entitats religioses participem en l’elaboració del Panoràmic

Publicat per en oct. 1, 2015 dins Noticies | 0 comments

Benvolguts i benvolgudes,
Us convidem a participar en el Panoràmic i ajudar-nos a fer possible el retrat més real de les entitats i organitzacions no lucratives de Catalunya.
És una recerca que es fa des del propi sector per disposar del coneixement necessari per enfortir les entitats i organitzacions no lucratives. Està impulsada pelConsell d’Associacions de Barcelona, fruit de les reflexions recollides al#2nCongrés, juntament amb l’Observatori del Tercer Sector, la Fundació Ferrer i Guàrdia i la Fundació Pere Tarrés. Aquest any és la segona edició del projecte i volem que totes les organitzacions no lucratives hi estiguin representades.
La realitat de les entitats és variada i dinàmica, complexa i plena de particularitats. No sempre es coneix el que envolta a les entitats religioses i els centres de culte. D’aquí la importància de participar i explicar la contribució que fa la teva entitat a les persones, la societat i al propi sector no lucratiu. En aquest sentit, és rellevant disposar d’una fotografia de l’aportació en la vida cultural, social, educativa, esportiva entre d’altres de les entitats amb inspiració religiosa. Sense aquesta participació, la imatge quedarà incompleta.

Panoràmic