Les polítiques socials, a debat al Foment Mataroní

Publicat per en abr. 26, 2015 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Les polítiques socials, a debat al Foment Mataroní

Dv, 24/04/2015 – 09:54 |  MataróNotícies.cat

Cinc organitzacions i entitats del tercer sector de la ciutat han convocat els alcaldables de les nou formacions que es presenten a les eleccions municipals a un debat perquè exposin quines són les seves prioritats i eixos en les polítiques socials. Jaume Clupés, director del Centre de Formació i Prevenció, explica que la difícil situació econòmica ha fet que, en els últims anys, les entitats del tercer sector hagin assumit més protagonisme del que els pertocaria i reclamen a les administracions que liderin les polítiques socials.

Aquest debat, celebrat al Foment Mataroní, ha estat organitzat per Càritas, la Fundació El Maresme, el Centre de Formació i Prevenció, els Salesians i l’Agim. Hi ha participat el candidat de CiU, Joaquim Fernàndez; el del PSC, David Bote; el del PP, José Manuel López; el número 4 de PxC, David Lorenzo; el d’ICV-EUiA, Esteve Martínez; la número 3 de la CUP, Carme Polvillo; el cap de llista d’ERC, Francesc Teixidó; el de Ciutadans, Xavier Caravaca; i la de VoleMataró, Montse Moron.