Màsters i Postgraus | Presentació

Publicat per en juny 10, 2015 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Màsters i Postgraus | Presentació

fundacio PT,Fundacio P.T.

La Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés de la Universitat Ramon Llull, amb més de 80 anys d’experiència en Treball Social, 20 anys en Educació Social i amb més de 15.000 alumnes formats, té la responsabilitat pedagògica i professional de fomentar la iniciativa sobre els col·lectius amb necessitats socials.

La Facultat Pere Tarrés ha esdevingut un centre de referència per a aquells alumnes que escullen el compromís amb la societat i la qualitat de vida de les persones i les comunitats.

A més, t’ofereix tota la formació necessària per transformar el teu currículum, i convertir-te en un expert en el món social, amb la possibilitat de fer el salt de grau a doctorat.

Ens adaptem

Ens adaptem a les necessitats dels estudiants oferint modalitats de diferents nivells de presencialitat: e-learning o combinació de totes dues segons les circumstàncies concretes de cada alumne.

T’informen

La Facultat Pere Tarrés organitza Sessions Informatives en les quals s’explica d’una manera detallada la metodologia i les sortides professionals de cada Postgrau.