Mataró per Càritas s’instal·la aquest dissabte a Santa Anna

Publicat per en nov. 8, 2015 dins Noticies | 0 comments

Jornada solidària aquest dissabte amb Mataró per Càritas. La plaça Santa Anna acollirà des de les 11 del matí i fins les 9 de la nit diverses activitats culturals, lúdiques i informatives sobre Càritas. La voluntat d’aquesta marató solidària és recaptar fons perquè l’entitat pugui dur a terme la seva tasca en favor dels més necessitats. Antoni Vilà, president de Càritas Mataró, explica que a diferència d’edicions anteriors en què es demanava als ciutadans que aportessin aliments, aquest any es necessiten, sobretot, recursos econòmics per poder ajudar les famílies que ho necessiten a pagar rebuts de llum i gas, i també per lluitar contra el risc d’exclusió social dels infants.

Vilà apunta, a més, que un dels objectius d’aquesta jornada és aconseguir augmentar el nombre de socis de Càritas perquè, d’aquesta manera, l’entitat pot establir amb quins recursos compta mensualment. Per això, durant tot el dia hi haurà una carpa instal•lada a Santa Anna per fer-se soci.

Al llarg del dia hi haurà música amb els grups Agrupació Musical del Maresme, Grup Wahns, Escola de Música Liceu Mataró, Jey’n Jack i Vol de Gavines; batucades i castellers amb Els Passerells del TecnoCampus i la Colla Castellera Engrescats de la URL; Grup de Ball del Casal del Parc, i fragments del musical Mamma Mia de la Sala Cabanyes.