Medicus Mundi Med butlletí gener-març 2018

Publicat per en març 22, 2018 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Medicus Mundi Med butlletí gener-març 2018

Butlletí informatiu | Gener-març 2018

Aquí teniu un recull de les noticies més destacades d’aquests primers mesos de l’any. I us recordem que podeu seguir el dia a dia de l’associació a les nostres xarxes socials.

També aprofitem per anunciar-vos que l’Assemblea General de Socis i Sòcies serà el proper 28 d’abril. Us anirem informant properament.
En aquesta província del nord de Moçambic estem donant suport a la Direcció Provincial de Salut en l’elaboració d’aquesta eina essencial per a la promoció de la salut a la zona… continuar llegint
Les entitats que formem part de la Xarxa hem organitzat com a activitat paral·lela a les III Jornades que celebrarem el 14 d’abril, el primer concurs de fotografia “70 anys de la Declaració dels Drets Humans: reptes i realitats del Dret a la Salut”. Recepció de fotos fins el 20 de març… continuar llegint
Obert el període de recepció de propostes (“papers”) per participar com a ponents en la conferència que celebrarem a Moçambic del 5 al 7 de desembre. Recepció de propostes fins el 31 de maig… continuar llegint
Col·labora amb el nostre #RunnerSolidari per la salut a Moçambic.
Ens hem unit diferents institucions del municipi de Riberalta, a Bolívia, per crear una plataforma interinstitucional contra la violència cap a la dona i la família, i sumar esforços per combatre els alts índexs de violència d’aquesta zona del país… continuar llegint
Aisha Ismail: “Qui salva una nena de l’ablació, salva una generació”. Cada vegada és més gran l’exèrcit de dones que alça la seva veu per alertar i educar les més de tres milions de nenes en risc de patir la Mutilació Genital Femenina (MGF)… continuar llegint
Desde medicusmundi mediterrània vàrem donar suport a la vaga feminista del #8demarç i ens vam adherir al manifiest 8M, en defensa de la igualtat de drets i contra les injustícies d’un sistema patriarcal que discrimina… continuar llegint
Ja podeu veure online el nostre documental “Kafana” (Prou!), rodat als campaments de refugiats sahrauís de Tindouf. Després de presentar-lo a festivals de cinema nacionals i internacionals, el posem a la vostra disposició a… continuar llegint
Agenda d’activitats

Assemblea General de
Socis i Sòcies de medicusmundimed

El dissabte 28 d’abril celebrarem la nostra Assemblea de Socis i Sòcies a la seu de la Federació d’Associacions per la Justícia Global. Properament us anirem informant del programa i els detalls. Us hi esperem!

III Jornades de la Xarxa Sanitària Solidària de Castelló

El 14 d’abril tindran lloc les terceres jornades d’aquesta xarxa de la que en som impulsors. Més informació

36è Curs Anual de Drets Humans 2018. Els drets humans davant els extremismes i la discriminació

Obertes les inscripcions per al curs de l’Institut de Drets Humans de Catalunya. Més informació.
Som una associació transparent, responsable i coherent. Fem educació per al desenvolupament i cooperació internacional en salut. Si vols, pots col·laborar amb una donació, associant-te o sent voluntari/a.
Segueix-nos a twitter i facebook. També pots visitar el nostre web i el nostre blog