NOTÍCIES de Mataró Audiovisual

Publicat per en jul. 8, 2020 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

NOTÍCIES de Mataró Audiovisual

Òmnium Maresme concedirà la seva distinció anual a Càritas Interparroquial

Òmnium Maresme atorgarà la seva distinció 2020 a l’Associació Càritas Interparroquial de Mataró per la seva llarga trajectòria en la lluita contra l’exclusió social. Una entitat que, justament aquests mesos de confinament, ha estat plenament activa per arribar a totes les famílies vulnerables que necessiten el seu suport. Carles Estapé, president d’Òmnium Maresme, ha explicat que el lliurament del reconeixement es farà en un acte públic aquest mes de juliol en el marc del projecte Lliures, que permet recaptar recursos econòmics per destinar a iniciatives socials que lluitin contra l’exclusió social. Aquest projecte, organitzat a tot Catalunya, es presentarà a les principals ciutats del territori dins de l’acció Òmnium en ruta.

Aquestes, però, no són les úniques activitats que proposa Òmnium Maresme per aquest mes juliol. El proper dia 7 organitza una taula rodona a les set de la tarda al patí de Les Emendies per debatre el present i futur de la cultura de la ciutat. Es tractaran temes com l’impacte de la Covid-19, els canvis en l’experiència del públic, els plans de l’administració o la vivència des del món associatiu.

L’acte comptarà amb la participació de Maria José Pérez Carrasco, regidora de Cultura, Eli Coll, artista i productora de Cronopis, Albert Muñoz, col•laborador del Cirera Rock, i Eloi Aymerich, productor cultural i doctor en Comunicació. El periodista Cugat Comas moderarà el debat.

L’acte se celebrarà a l’aire lliure amb control d’aforament. Els interessats poden inscriure’s a través de la pàgina web d’Òmnium Maresme.

Informa: J.Peñaranda