NOTÍCIES de Mataró Audiovisual

Publicat per en gen. 7, 2021 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

NOTÍCIES de Mataró Audiovisual

El NEM adapta el “Tió Solidari amb Càritas” a la pandèmia

L’acció, en benefici de Càritas, s’ha portat a terme entre el 7 i el 20 de desembre, i ha comptat amb el suport de CaixaBank i la Fundació “la Caixa”

Negoci Empresa Mataró (NEM) ha tornat a recaptar aliments en benefici de Càritas, amb una nova edició del “Tió Solidari”, adaptat aquest any a la pandèmia de la Covid-19. Així doncs, l’acte es va reformular i des del dia 7 i fins al 20 de desembre es van habilitar punts de recollida d’aliments en quatre establiments associats -Noari Kids, Pinmat, Abacus i El Món de l’Esquitx-, on els nens i nenes que feien la seva aportació podien participar en el sorteig d’una joguina. Amb l’entrega d’aliments els infants podien fer-se una fotografia amb el tió solidari al photocall habilitat en cadascun dels establiments designats i enviar-la per correu electrònic al NEM per optar al premi.

La iniciativa va comptar amb una trentena de nens i nenes participants i el guanyador es va donar a conèixer aquest dilluns passat. Des del NEM es mostren satisfets, però expliquen que la recaptació d’aliments d’aquest any ha estat menor, a causa del format de l’acció.

Per complementar l’aportació feta a Càritas s’ha comptat aquest any amb la col·laboració de CaixaBank, que ha fet una aportació de 2.500 euros a través del pressupost descentralitzat de la Fundació “la Caixa”. El donatiu de CaixaBank es va formalitzar en el decurs d’una trobada a l’oficina Business de Mataró a la qual van assistir el president del NEM, Jordi Novo; el president de Càritas Interparroquial de Mataró, Joan Radó; i el director d’Àrea de Negoci de CaixaBank a Mataró, Josep Casas.

Des del NEM lamenten que la Covid hagi impedit celebrar la tradicional tarda en què els més petits feien cagar el Tió Gegant Solidari, un acte que cada any aplegava a centenars de nens i nenes. Tot i això, afirmen, que amb aquesta acció adaptada a la situació han volgut reafirmar el seu compromís amb els més desafavorits i amb les entitats del tercer sector de la ciutat.

Informa: A.Gual