Notícies – Portal d’Entitats i Punt del Voluntariat

Publicat per en març 22, 2018 dins Carrusel | 0 comments

Notícies – Portal d’Entitats i Punt del Voluntariat

Informació sobre la convocatòria de subvencions per a entitats de l’Ajuntament de Mataró
A partir del 26 de març i fins al 16 d’abril les entitats inscrites en el Registre Municipal d’Entitats podran presentar el seu projecte a la convocatòria de subvencions en els àmbits de l’atenció social, gent gran, salut pública, igualtat, joventut, ensenyament, convivència, cultura i esports que complementin o supleixin els serveis de competència municipal en aquests àmbits, o siguin d’interès públic local.
  • Les bases particulars reguladores de la convocatòria de subvencions les trobareu en aquest  enllaç.
  • La sol·licitud de subvenció la trobareu en aquest  enllaç.

L’Agència de Suport a l’Associacionisme programa la següent sessió informativa relacionada amb la convocatòria de subvencions:

Sessió informativa sobre la convocatòria, 21 de març: Per tal de conèixer en què consisteix la convocatòria i els canvis establerts respecte l’any 2017, es realitzaran dues sessions informatives a les 11 del matí i a les 7 del vespre, el dimecres 21 de març a l’Espai Gatassa. La sessió té la voluntat de facilitar-vos el coneixement de com presentar els projectes, la seva tramitació i justificació. Podeu tramitar la inscripció per les sessions en el següent  enllaç.

Per a més informació dirigiu-vos a l’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme  participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 68.
Sessió informativa. Tens el certificat digital com a representat de la teva entitat?

L’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme, de l’Ajuntament de Mataró, el dijous 22 de març organitza una sessió informativa per a conèixer com demanar el certificat digital per a la teva entitat, indispensable per a realitzar tràmits administratius en l’actualitat.

El certificat digital permet al seu titular:
 •  Identificar-se eficaçment en línia
•  Signar documents amb validesa legal
•  Assegurar que la seva identitat no és suplantada
•  Protegir la informació tramesa
•  Garantir la integritat de la comunicació entre ambdues parts
Aquesta formació està adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre i, especialment, a les que  tenen previst realitzar la sol·licitud a la convocatòria de subvencions per a entitats.
    Inscripcions:  aquí
    Lloc: Centre Cívic Cabot i Barba (plaça Miquel Biada, 5)
    Dates: 22 de març 2018
    Horari: de 19 a 21 h