Participa a la campanya “Fem Voluntariat. Vine!”

Fem Voluntariat. Vine!
 La campanya ‘Fem Voluntariat. Vine!’, se celebra del 19 de novembre al 19 de desembre, arribant a la sisena edició. El lema escollit vol posar en valor la tasca que realitzen les persones voluntàries i donar a conèixer els diferents projectes de voluntariat existents a la ciutat, perquè la ciutadania els conegui i s’animi a participar-hi. El grup de treball d’entitats de voluntariat amb la coordinació del Punt del Voluntariat han preparat una programació extensa, amb una vintena d’actes de promoció i difusió dels seus projectes de voluntariat. L’eix vertebrador d’aquesta campanya és promoure i apropar el voluntariat a la ciutadania a través de:Activitats de promoció del voluntariatCampanyes d’acció voluntàriaFormacióMostres i experiènciesVoluntariat en antenaLa Festa del Voluntariat torna al Casal l’Aliança, el dia 1 de desembre per retre un sincer homenatge a totes les persones que posen el seu granet de sorra al llarg de l’any per fer acció voluntària. L’últim any i mig, on les mesures de restricció causades per la Covid-19 han condicionat les relacions socials, s’ha demostrat que l’acció voluntària és un camí necessari per arribar a qui més ho necessita. És per aquest motiu, que l’Ajuntament de Mataró vol agrair a les persones i entitats la seva implicació per fer de Mataró una ciutat més amable i solidària. La Festa, a banda de ser el reconeixement públic cap a les persones voluntàries de la ciutat, comptarà amb l’espectacle de circ del Circ Vermut, la projecció dels audiovisuals ‘Som les Entitats de Mataró. Coneixe’ns’ i moltes sorpreses més. És un acte obert a tothom. A partir de l’1 de desembre es donarà el tret de sortida a la campanya de promoció del voluntariat a través d’Instagram Reels i TikTok amb una senzilla coreografia personalitzada, a iniciativa de la Fundació El Maresme. El hashtag per compartir els vídeos a les xarxes socials serà #TotElQueEmDones. També es podran seguir els actes de la campanya amb #VoluntariatMataró. El grup de treball d’entitats que organitza la campanya de la mà del Punt del Voluntariat està format per: Associació Contra el Càncer, Banc dels Aliments, Càritas Interparroquial de Mataró, Centre de Formació i Prevenció, Consorci per a la Normalització Lingüística, Consorci Sanitari del Maresme – Voluntariat, Creu Roja Mataró-Maresme, Fundació El Maresme, Fundació Hospital, Fundació Iluro, Fundació Vicente Ferrer i Tecnocampus, que enguany s’afegeix al grup de treball per tal de promocionar el voluntariat entre els membres de la comunitat universitària. Us animem a particiar i gaudir dels actes de la campanya!Descarrega el programa Consulta tota la informació sobre la campanyaOn som
Carrer de Juan Sebastián Elcano, 6, 08302 Mataró, Barcelona

Cancel·lar subscripció
ResponderReenviar

Similar Posts

L'adreça electrònica no es publicarà.