|

Participa a la campanya “Viu el Voluntariat!” – Butlletí de l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats – Punt del Voluntariat

participacio@ajmataro.catparticipacio@ajmataro.catUn any més Mataró posa en marxa la campanya ‘Viu el Voluntariat!’, que se celebra del 10 de novembre al 18 de desembre, arribant ja a la setena edició, amb l’objectiu d’animar a totes les persones a viure l’experiència del voluntariat. A més, la campanya té l’objectiu de posar en valor la tasca que realitzen les persones voluntàries i donar a conèixer els diferents projectes de voluntariat existents a la ciutat, perquè la ciutadania els conegui i s’animi a participar-hi. Amb la finalitat de promoure i apropar el voluntariat a la ciutadania, el Grup de treball d’entitats de voluntariat, amb la coordinació del Punt del Voluntariat, han preparat una campanya amb una programació extensa, amb una vintena d’actes de promoció i difusió dels seus projectes de voluntariat.  Al voltant de la data del 5 de desembre, Dia Internacional del Voluntariat, la Festa del Voluntariat se celebrarà el dia 30 de novembre, a les 19 h, enguany en la recentment estrenada sala de teatre al Cafè Nou. Aquest acte vol retre un sincer homenatge a totes les persones que posen el seu granet de sorra al llarg de l’any per fer acció voluntària. L’Ajuntament de Mataró vol agrair a les persones i entitats la seva implicació per fer de Mataró una ciutat més amable i solidària. La festa, a banda de ser el reconeixement públic cap a les persones voluntàries de la ciutat, serà l’escenari del lliurament dels Premis Fem Mataró 2030. Aquests premis, dels quals se’n celebra la segona edició, tenen com a objectiu reconèixer i potenciar iniciatives d’innovació social de les entitats de Mataró que treballin per l’assoliment dels reptes de ciutat i potenciïn aliances sota un model de governança col·laborativa. L’acte comptarà amb l’espectacle de dansa urbana de Do Urban Dance, la projecció d’un audiovisual i moltes sorpreses més. El grup de treball d’entitats que organitza la campanya de la mà del Punt del Voluntariat està format per: Associació Contra el Càncer, Banc dels Aliments, Càritas Interparroquial de Mataró, Consorci per a la Normalització Lingüística, Consorci Sanitari del Maresme, Creu Roja Mataró-Maresme, Fundació El Maresme, Fundació Hospital, Fundació Iluro, Fundación Vicente Ferrer, Punt de Referència, Tecnocampus i l’SPAM (Societat Protectora d’Animals de Mataró), que enguany s’afegeix al grup de treball en motiu del seu 50è aniversari. Us animem a participar i gaudir dels actes de la campanya!CONSULTAR LA PROGRAMACIÓ Estrenem nova pàgina webparticipacio@ajmataro.catparticipacio@ajmataro.catparticipacio@ajmataro.catDes d’aquesta setmana, la pàgina web de l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats estrena un nou disseny. L’objectiu d’aquest canvi és millorar l’experiència dels usuaris a l’hora de cercar la informació i fer més accessibles tota la informació i els diferents tràmits que les entitats i associacions han de complimentar amb més assiduïtat.El nou web, amb una navegació més senzilla i intuïtiva, vol reforçar el seu rol de punt de trobada entre el teixit social de Mataró i l’Ajuntament. L’espai web s’organitza en 5 grans apartats, que són: Què oferim, Entitats, Territori, Voluntariat i Actualitat, dins els quals l’usuari pot trobar la informació de forma més directa. Entre les millores introduïdes en el nou disseny destaca la nova Agenda, on les entitats poden donar a conèixer a la ciutat les diferents activitats que porten a terme. Coincidint amb la posada en marxa de la nova plataforma web, s’ha incorporat un espai destacat per la campanya ‘Viu el Voluntariat!’, que se celebrarà entre el 10 de novembre i el 18 de desembre.Us animem a entrar a entitatsmataro.cat per conèixer de primera mà totes les novetats i fer-nos arribar tots aquells suggeriments que considereu oportuns.On som
Carrer de Juan Sebastián Elcano, 6, 08302 Mataró, Barcelona

Cancel·lar subscripció
ResponderReenviar

Entrada similar

L'adreça electrònica no es publicarà.