PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI

Publicat per en febr. 15, 2019 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI

20190214_161557

Per quart any, hem posat en marxa el projecte d’acompanyament per part de joves estudiants de l’Escola Pia Santa Anna  a avis de la nostra residència, Torre Llauder,

Aquest curs tenim 8 alumnes de 1r curs de batxillerat fent aquest voluntariat, totes elles noies.

L’experiència és molt  ben valorada tant pels avis, que ja esperen l’inici del projecte cada any, com pels joves que fan el voluntariat, que fan un tast de voluntariat en un ambient nou i enriquidor per a ells.

Com ja és una tradició, a principi de curs, des de Càritas, vam explicar als alumnes en què consisteix el projecte, alhora que altres organitzacions els ofereixen altres possibilitats de voluntariat, i després d’uns dies per reflexionar què els interessa més de tota l’oferta, finalment ens van comunicar les estudiants que participarien al projecte aquest curs.

Des d’aquest mes de febrer i fins el proper mes de juny, les noies van una hora a la setmana a la residència a fer companyia als avis.

Les estudiants es comprometen a assistir regularment a la residència, i a escoltar i fer companyia als avis i àvies que tenen assignats.

Esperem que aquest curs, com els altres anys, s’acabi creant un vincle entre joves i avis que l’experiència ens diu que no fa més que donar satisfacció a tots ells.