ROTARY CLUB DE MATARÓ MARESME

rotary

El passat dia 29 de maig hi va haver l’acte d’inauguració de la Roda Rotària a la Plaça Laietana, a la zona d’accés a Mataró per la C32-NII.

El monument queda davant del Tecnocampus, en un lloc molt visible per a tots els cotxes que circulen per aquesta rotonda que distribueix el trànsit d’aquestaentrada i sortida de la ciutat.

El Rotary Club, format per persones de les més diverses professions, i que té una llarga trajectòria a la ciutat, té com a ideari participar econòmicament per ajudar a totes aquelles entitats que busquin la millora de la societat, des de qualsevol punt de vista, tant des d’una perspectiva econòmica, social, cultural, científica, o del caire que sigui.

Per això, i atès que Rotary Club ha col·laborat amb Càritas en el passat i vol continuar col·laborant en el futur, a través del seu President, el Sr. Juan Alarcón, ens va convidar a l’acte d’inauguració d’aquest monument.

Entrada similar

Un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.